Lagringskabler?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-06-09 22:04

Jeg skal ha' skiftet de fladkabler - mellem controller og HDD - ud der
sidder i min NAS, med runde så der bliver mer' frirum til luftstrømmen i
kabinettet. Men jeg er lidt på bar bund mht hvad jeg skal anskaffe.

Eksempelvis på edbpriser.dk er der 3 forskellige modeller Thermaltake
XRound Standard: med modelbetegnelse 2047, 2048 og 2050. Ellers er de
tilsyneladende ens. Prisen svinger lidt, men det er ikke afgørende.

<http://tinyurl.com/klzwon>

Hvad er forskellen på de tre her nævnte lagringskabler?

--
Oops!... I did it again

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-06-09 22:32

Axel Hammerschmidt:

<snip>

> [...]
> det er ikke afgørende.
>
> <http://tinyurl.com/klzwon>
>
> Hvad er forskellen på de tre her nævnte lagringskabler?

Fandt det. Det er de forskellige farver:

<http://www.thermaltake.com/product/Accessory/CaseMods/RoundCable/Round
Cable.asp>

Kort link

<http://tinyurl.com/kweswc>