Livet er hårdt og lykken kortere..
Fra : Petersen Michael

Dato : 17-06-09 19:42

Godaften Heidi.

Du har i perioden 1. Januar 2007 til d.d modtaget 25% forhøjet børnebidrag,
mod at du tilbagebetalte en del, i form af benzin penge..
Det gav os begge en fordel - jeg fik en lille skattefordel, og du fik lidt
flere penge hver måned.

Fra 2008 blev det vedtaget at udgifter til at hente / bringe skulle deles
ligeligt forældrene i mellem.
Det betyder at for 18 måneder siden forsvandt min fordel - du skulle også
selv om du ikke havde fået forhøjet børnebidrag have betalt halvdelen af
udgiften.

Endvidere har jeg ikke på noget tidspunkt de seneste 2½ år haft en indtægt,
der gør at jeg skal betale forhøjet bidrag.

Nu taler du om hvad der er fair.. Du har haft alle fordelene i de seneste 1½
år, og en del af fordelene det første år.

Jeg synes ikke det er fair, at jeg - hvis drengene skal vaccineres skal
betale for dem begge to..

Jeg synes ikke det var fair, da du ville sælge mig en bil, som jeg allerede
havde betalt en tredjedel af, så du rent faktisk ville tjene penge på at
sælge den til mig..

Der er så meget jeg ikke synes er fair.. Men nok om det..

Der er blot grænser for hvor meget man skal vippe med en båd der gynger..

Det er muligt jeg finder på at sponsorerer på en eller anden led, men du
skal ikke forsøge at vride armen om på ryggen af mig..

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Petersen Michael

Dato : 17-06-09 19:45

Petersen Michael <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> wrote:

Damn, er fik i et ikke tilsigtet indblik i mit privatliv

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-06-09 03:39

Petersen Michael skrev bl.a.:

> Damn, er fik i et ikke tilsigtet indblik i mit privatliv

Det er jo ikke interessant nok...

Vi vil hellere høre om masser af frække og villige damer, eksalteret og
saftig gruppesex, og festlige vodkaorgier!

Og hvis der så er telefonnumre med til damerne, så er det ved at blive lidt
interessant

Det andet er jo bare trivielt...

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-06-09 04:14

Petersen Michael skrev bl.a.:

> Damn, er fik i et ikke tilsigtet indblik i mit privatliv

Jeg har førsøgt at afrydde din smutter, men det er flere år siden jeg gjorde
den slags sidst, så jeg kan ikke huske den korrekte procedure. Eller også
lader det til , at Sunsite simpelthen ikke accepterer
tredjepartsafrydninger...

Så der er nok ikke så meget at gøre. Inden du står op og selv prøver at
slette, der er den alligevel kommer jorden rundt...

Claus

Fra : Petersen Michael

Dato : 18-06-09 16:22

Claus Tersgov <nospamnews2@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>
> Så der er nok ikke så meget at gøre. Inden du står op og selv prøver
> at slette, der er den alligevel kommer jorden rundt...

Jeg så det med det samme, men inden der er gået 2 minutter er den jo på alle
mulige servere..
Der blev ikke afsløret de helt intime detaljer *GG*

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-06-09 20:37

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4a3a5b7d$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> alle mulige servere..
> Der blev ikke afsløret de helt intime detaljer *GG*

Jep - men hvis du havde været hurtig og havde slettet indlægget inden andre
nåede at reagere på det, så ville det ikke være dukket op hos os andre. Det
er først i det øjeblik, at en anden har nået at svare/lave indlæg i tråden,
at man ikke længere kan tilbagekalde.
Men held og lykke med dine trængsler

Kurt

Fra : Rado

Dato : 20-06-09 05:26

On Thu, 18 Jun 2009 21:37:04 +0200, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> wrote:

> [...]
>er først i det øjeblik, at en anden har nået at svare/lave indlæg i tråden,

Hvis den er nået at ryge videre til en eller flere servere der ikke
tillader cancel, inden man cancler den, kan den ikke slettes fra dem
igen. Og den ryger vist ud til andre servere med det samme de fleste
steder, ofte inden man kan nå at cancle den fra egen server.

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Rado

Dato : 20-06-09 05:28

On Sat, 20 Jun 2009 06:25:33 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>igen. Og den ryger vist ud til andre servere med det samme de fleste
>steder, ofte inden man kan nå at cancle den fra egen server.

Yep - ovenstående kunne læses på Giganews ca. 30 sekunder efter den
var sendt via TDCs newsserver...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-06-09 19:45

Petersen Michael skrev:

>Godaften Heidi.

den slags kan ske når samme program bruges til både mail og news

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Petersen Michael

Dato : 17-06-09 19:47

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> den slags kan ske når samme program bruges til både mail og news

Jeps, og når man sidder og er lidt strsset og arrig.. Bommer..

Men den gamle kost er nu også et mærkeligt stykke hard ware.. godt hun er
udskiftet..

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Nicolai

Dato : 17-06-09 21:06

> Jeps, og når man sidder og er lidt strsset og arrig.. Bommer..
>
> Men den gamle kost er nu også et mærkeligt stykke hard ware.. godt hun er
> udskiftet..

Jeg havde nu nok forsøgt med message -> cancel message :)