MS Windows
briani 27239
NERO Wave Editor, eller lignende ?
Fra : frank

Dato : 17-06-09 09:18

Hej. Jeg kunne godt tænke mig et program til at overspille og redigere
musik fra vinylplader/kassettebånd (analogt) til harddisken (for derefter
brænde ned på CD/DVD). Jeg kører Windows Vista Home Premium.

Findes Wave Editor i NERO 9, eller er der et billigere program som kan det
samme ?

Jeg håber ikke mit spørgsmål er helt forkert i gruppen, men har ikke kunnet
et bedre sted at spørge.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Max

Dato : 17-06-09 09:58

Hej frank

http://audacity.sourceforge.net/ er et godt gæt.

> Jeg håber ikke mit spørgsmål er helt forkert i gruppen, men har ikke
> kunnet et bedre sted at spørge.

dk.teknik.lyd er et rigtig godt sted at spørge om den slags.

--
Mvh Max

Fra : Rado

Dato : 18-06-09 07:48

On Wed, 17 Jun 2009 10:18:10 +0200, "frank" <frankhan@mail.dk> wrote:

Acoustica Standard kan fås til halv pris idag (men kun idag)

http://daily-deals.iconico.com/software/acoustica-standard-edition/

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : frank

Dato : 18-06-09 14:50

Tak for jeres svar. jeg satser i første omgang på programmet audacity, som
jeg har downloaded.

tak igen. venlig hilsen, Frank.