Byttepris hos forhandler ved køb af brugt ~
Fra : Jan Petersen

Dato : 14-06-09 15:35

Lige et spørgsmål til jer der har købt "ny" brugt MC hos forhandler og givet
en i bytte, hvad var prisen i fik for jeres egen i forhold til de
salgspriser der var på pågældende model på det tidspunkt.

Mvh
Jan Petersen - ST1100 '98

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-06-09 15:59

Jan Petersen skrev:
> Lige et spørgsmål til jer der har købt "ny" brugt MC hos forhandler og givet
> en i bytte, hvad var prisen i fik for jeres egen i forhold til de
> salgspriser der var på pågældende model på det tidspunkt.

Lav....

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-06-09 16:21

> [...]
> en i bytte, hvad var prisen i fik for jeres egen i forhold til de
> salgspriser der var på pågældende model på det tidspunkt.

10-15000 under prisen på dba

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-06-09 19:39

> 10-15000 under prisen på dba

Højeste pris eller gennemsnit - hvis jeg læser rigtig, 15 under øvre og 10
under medium?

Mvh

Jan Petersen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-06-09 21:05

> Højeste pris eller gennemsnit - hvis jeg læser rigtig, 15 under øvre og 10
> under medium?

mine erfaringer siger, find den billigste på dba og så får man 10-15k under
det.
Og de er ligeglade med kilometerstanden evt er højere på dba

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-06-09 21:49

"Thomas Jensen" <oelhunden@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> under det.
> Og de er ligeglade med kilometerstanden evt er højere på dba

Takker for info

Jan Petersen
Honda ST1100
http://dfmc.dk/?id=29