Nu vil jeg sq starte 3. verdenskrig
Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-06-09 21:05

Total hjernedød motorcyklist dræber resten af sin krop.
Havde han fortjent andet??? Det eneste jeg er ked af, er at dem der
blev kørt ind i får sådan en traumatisk oplevelse.
http://www.vgtv.no/?id=22826

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-09 21:12

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote in message
> [...]
> Havde han fortjent andet??? Det eneste jeg er ked af, er at dem der
> blev kørt ind i får sådan en traumatisk oplevelse.

Man kan slippe afsted med at køre som en idiot så længe man er den eneste
idiot....

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-06-09 21:34

KimT kom med denne ide:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote in message

> Man kan slippe afsted med at køre som en idiot så længe man er den eneste
> idiot....

Og sålænge den sidste idiot ikke er født endnu så kommer din teori
aldrig til at holde

Fra : MicJen

Dato : 13-06-09 22:40

Men hvorfor vil du starte 3. verdenskrig siger dit indlæg vel næppe noget
om?

Fra : Christian Bøge Mikke~

Dato : 13-06-09 23:53

"MicJen" <michaelgsjensen_FJERN_DETTE_TAK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor vil du starte 3. verdenskrig siger dit indlæg vel næppe noget
> om?

Fordi Andersen forventer "en over nakken" for at udtale at Andrew Prose har
fortjent at dø, fordi han kørte som en vanvittig i tæt trafik.. Og at de
eneste han har ondt af er de der blev kørt ind i, fordi de har fået en
traumatisk oplevelse.. Man kunne måske forestille sig at familien, som har
mistet en far, mand, bror eller hvordan han måtte relatere, også i den grad
har lidt et savn, som man måske skulle tage med i sine overvejelser.. og
selv en mand som kører vanvittigt i tæt trafik og selvforskyldt slår sig
ihjel på grund af sin kørsel, har vel venner og kolleger som holdt af ham..
Well.. jeg vil ikke deltage i en verdenskrig, men jeg synes det er ganske få
mennesker som virkelig har fortjent at dø.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-09 00:19

Der hvor ulykken sker kører Mc'en da ikke særligt vanvittigt. Det er da igen
en bilist der trækker ud foran ham. Han er inden for linien og kammeraten
kører 95km så han kører ikke væsentligt mere.

Fra : Armand

Dato : 14-06-09 00:28

Poul B-H skrev:
> Der hvor ulykken sker kører Mc'en da ikke særligt vanvittigt. Det er da igen
> en bilist der trækker ud foran ham. Han er inden for linien og kammeraten
> kører 95km så han kører ikke væsentligt mere.

Mon ikke at ham briten der kører venstrekørsel, kører hele 95mph :-/

Udover ghostrider-alike balladen synes jeg at det er et klassisk
eksempel på hvor lidt der skal til når man er på to hjul: En lille
skuldertackling - og man er straks ovre i køleren på den modkørende =
Der er al mulig grund til at give sig selv mest mulig plads i trafikken,
og dét kan man vist ikke ligefrem sige at de to ka'le gør :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-09 10:17

On Sat, 13 Jun 2009 22:05:25 +0200, Andersen [3650] wrote:

> Total hjernedød motorcyklist dræber resten af sin krop.
> Havde han fortjent andet??? Det eneste jeg er ked af, er at dem der
> blev kørt ind i får sådan en traumatisk oplevelse.
> http://www.vgtv.no/?id=22826

Nu var det alt andet lige en medkørende bil som påkørte motorcyklisten ved
sin slingrende kørsel. :-/

Hvis at Du mener at nogen fortjener at dø, så vil foreslå dig at forføje
til et land der praktiserer dødsstraf. Og det er så vidt jeg husker ikke
første gang Du kommer med rabiate meninger i den retning.

Mht. hastigheden, ja dumt, men ikke takseret til dødsstraf, det er ingen
færdselsforseelse hverken i Danmark, eller UK.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Carsten Jensen

Dato : 14-06-09 12:08

> Mht. hastigheden, ja dumt, men ikke takseret til dødsstraf, det er ingen
> færdselsforseelse hverken i Danmark, eller UK.

> [...]

Jo det er der, men for det meste kun for ofrene for disse hjernedøde folk.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-06-09 20:52

Carsten Jensen skrev:

> Jo det er der, men for det meste kun for ofrene for disse hjernedøde folk.

Øv - ka ikke finde ud af hvordan jeg smider det her skidt i kill filter

ScooterBo

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 15-06-09 20:21

Dø skulle han ikke.....
Men udstilles på det lokale marked i gabestok. Der skulle sælges rådne
tomater og æg. Overskuddet herfra skulle gå til "fonden for trafikofre"...

Mvh
Jan

meddelelse news:3t34q6fgyzr1$.155fbqk6uko5y$.dlg@40tude.net...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-06-09 20:30

Jan Jacobsen skrev:
> [...]
> Men udstilles på det lokale marked i gabestok. Der skulle sælges rådne
> tomater og æg. Overskuddet herfra skulle gå til "fonden for trafikofre"...

*Ploink*

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 21:44

On Mon, 15 Jun 2009 21:20:54 +0200, Jan Jacobsen wrote:

> Dø skulle han ikke.....
> Men udstilles på det lokale marked i gabestok. Der skulle sælges rådne
> tomater og æg. Overskuddet herfra skulle gå til "fonden for trafikofre"...

Det skal jeg huske til når at Du laver en lille dum en.....

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-06-09 10:48

Andersen [3650] skrev:
> Total hjernedød motorcyklist dræber resten af sin krop.
> Havde han fortjent andet??? Det eneste jeg er ked af, er at dem der
> blev kørt ind i får sådan en traumatisk oplevelse.
> http://www.vgtv.no/?id=22826

Total hjernedød skribent spammer nyhedsgruppe med tåbelige kommentarer

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Gitte

Dato : 16-06-09 07:07

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Havde han fortjent andet??? Det eneste jeg er ked af, er at dem der
> blev kørt ind i får sådan en traumatisk oplevelse.

Hvad med bilen der overhaler ulovligt og er med til at skabe ulykken. Hvis I
ser på klippet laver bilen en overhaling over dobbelte spærrelinier og er
derved ligeså medvirkende til ulykken som mc'isten.

Igen er læren af dette, hvad hjælper det du er "verdens bedste motorcyklist"
(Ironi) hvis alle andre er idioter.

Fra : Terminator

Dato : 20-06-09 15:16

On Sat, 13 Jun 2009 22:05:25 +0200, Andersen [3650] wrote:

> Havde han fortjent andet???

Hallo, tag dig sammen, den dumme bilist skifter vognbane ved 41:34 og kører
ud foran ham. Bilisten overskrider også striberne på vejen. MC-en kører
ikke engang særligt stærkt. Kammeraten som filmer kører kun 45km/t da
bilisten skifter vognbane:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=576135
og bilisten accelererer kraftigt. Sådan et svin af en bilist kan vi alle
møde på vejene og han burde have tæsk dagligt indtil han dør. Bilisten er
en kriminel morder !!!

Fra : Christian Bøge Mikke~

Dato : 21-06-09 20:28

"Terminator" <terminatorbikepower@yahoo.com.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> møde på vejene og han burde have tæsk dagligt indtil han dør. Bilisten er

Bilisten trækker ud foran motorcyklen, men de bruger miles per hour i
England.. de 45 svarer til 72 km/t og de 86 svarer 137 km/t, så han kører
altså temmelig stærkt.. men uanset hvad, så har ingen fortjent at dø..