Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
rep tid hos dfa
Fra : KsK

Dato : 14-06-09 12:27

har haft mit 24-70 f.28 til rep hos dfa kørt selv indtil DFA og afleveret
det fredag 5/06-09 og afhente det igen 12/06/09 rimelig rep tid ,,nu køre
det super

Fejl ruffle i Zoom

Nu spiller det bare

KsK

Fra : TL

Dato : 14-06-09 14:18

Jep de er hurtige..jeg smed mit 24-70 i fliserne, ødelagde zoomringen og
sendte det 25. maj , fik det retur den 8. efter det var sendt fra DFA den
5.juni.. og mit kører også fint nu..megen ros til DFA!

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-06-09 22:53

"TL" <tl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jep de er hurtige..jeg smed mit 24-70 i fliserne, ødelagde zoomringen og
> sendte det 25. maj , fik det retur den 8. efter det var sendt fra DFA den
> 5.juni.. og mit kører også fint nu..megen ros til DFA!

Jep, DFA er altså gode og hurtige. Ærgeligt at de ikke laver samtlige Nikon
produkter længere. Lige så snart det er konsumer, så ryger det til Estland
(eller er det Letland?) og det tager selvfølgelig lidt længere tid.