MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og zip filer
Fra : Rado

Dato : 15-06-09 00:05

Er det muligt at få Explorer i XP til ikke at udpakke / vise indholdet
af zipfiler?

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-06-09 00:13

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message

> Er det muligt at få Explorer i XP til ikke at udpakke / vise indholdet
> af zipfiler?
>

> --
Hejsa
Det er det.
enten skal du asociere et ordentligt pakkeprogram til zip-extentionen eller
så skal du lave en lille sød bat-fil der hedder noget i retningen af:

cls
echo Du kan ikke udpakke zip-filer på denne maskine.
pause

jeg er ikke helt klar over, hvad du ønsker at opnå når du skriver, at den
ikke skal udpakke zipfilerne.

Mvh. Brian

Fra : Rado

Dato : 15-06-09 02:15

On Mon, 15 Jun 2009 01:13:09 +0200, "Brian Olesen" <nomail@nomail.dk>
wrote:

>"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message

>Det er det.
>enten skal du asociere et ordentligt pakkeprogram til zip-extentionen

WinRAR er allerede associeret til zip. Dobbeltklikker jeg en zip fil
åbner den i WinRAR.

>jeg er ikke helt klar over, hvad du ønsker at opnå når du skriver, at den
>ikke skal udpakke zipfilerne.

Udpakke er vist heller ikke det rigtige ord, men når jeg f.ex. laver
en *.* søgning i en mappe der indeholder zipfiler så lister den også
alle mapper og filer der ligger i zipfilerne i søgeresultatet, hvilket
kan gøre det hele ret uoverskueligt hvis der er mange filer i dem.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 15-06-09 05:53

Rado formulated on mandag :

> Er det muligt at få Explorer i XP til ikke at udpakke / vise indholdet
> af zipfiler?

Prøv at klikke Ktart/Kør og skriv:
regsvr32 zipfldrs.dll /u

--
/klaus

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 15-06-09 05:54

on 15-06-2009, Klaus Jørgensen supposed :
> Rado formulated on mandag :

> Prøv at klikke Ktart/Kør og skriv:
> regsvr32 zipfldrs.dll /u

Nå ja, for tidligt på morgenen - skal sæføli' være Start/Kør.

--
/klaus

Fra : Rado

Dato : 15-06-09 06:50