D-Link DSM-750 Media Lounge Wireless N HD ~
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 15-06-09 18:55

Hejsa

Ka man slet ikke købe D-Link DSM-750 Media Lounge Wireless N HD Media Center
Extender i lille Danmark ????

Mvh.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-09 08:22

> Ka man slet ikke købe D-Link DSM-750 Media Lounge Wireless N HD Media
> Center Extender i lille Danmark ????
> Mvh.

> Lars

Hvad siger Dlink når du spørger dem - ?

Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 17-06-09 13:46

De refrerer til deres forhandlere , som ikke ka skaffe den media center....
Lever D-Link bare i stenalderen eller hva, siden man bare ikke ka opdrive
alle de nye produkter i lille Danmark ???

Mvh.

Lars

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc(snabelA)scanboat(punktum)com> skrev i en
meddelelse news:4a37483c$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-06-09 23:02

Lars Skov Jensen skrev:

> Lever D-Link bare i stenalderen eller hvad, siden
> man bare ikke kan opdrive alle de nye produkter i
> lille Danmark?

Det er da ligegyldigt hvor det kommer fra, bare
prisen er rigtig og leveringstiden er i orden.

Jeg får varer fra dag til dag i Europa, fra USA og
Kina går der 2-3 dage.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?