Ny Brother HL-2035: dårlige print
Fra : Jacob Hansen

Dato : 13-06-09 18:06

Hej

Min nye Brother HL-2035 (S/H laser) volder besværligheder. Første gang
jeg tændte den, lyste dioderne Drum samt Error, hvorefter der ikke skete
mere. Jeg afmonterede tromle/toner og rensede koronatråden, som anvist i
vejledningen. Efter adskillige forsøg kom jeg et skridt videre, og kunne
nu printe ud. Men: udskrift er præget af toner pletter, striber,
skygger og mørke områder på begge sider af papiret. Desuden sætter
papiret sig ofte fast og nogle gange tager den to ark til et print med
et ark.

Jeg har set lidt nærmere på tromlen og kan se, at der sidder "klatter"
af toner fast på en af valserne.

Hvad bør jeg gøre? Jeg har ikke fejlsøgt på laserprintere før og ved
praktisk taget intet om tromler o.l.

Den ankom med Postdanmark, og muligvis har de eller andre håndteret den
en anelse for hårdhændet. Butikken, jeg købte den i, tilbyder at se på
den, men jeg vil virkelig gerne, hvis jeg kunne løse problemet selv...

På forhånd tak!

VH Jacob H.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 13-06-09 19:06

"Jacob Hansen" <invalid@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anelse for hårdhændet. Butikken, jeg købte den i, tilbyder at se på den,
> men jeg vil virkelig gerne, hvis jeg kunne løse problemet selv...

Lad butikken kigge på den, den er jo ny.

Fra : Jacob Hansen

Dato : 13-06-09 20:50

(6400) Anders skrev:
> "Jacob Hansen" <invalid@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Lad butikken kigge på den, den er jo ny.

Jo, men så skal jeg på postkontoret med den, og jeg har ikke bil. Er der
slet ikke noget, jeg selv kan gøre?

VH Jacob

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 13-06-09 21:16

> Jo, men så skal jeg på postkontoret med den, og jeg har ikke bil. Er der
> slet ikke noget, jeg selv kan gøre?
>

> VH Jacob

Ikke hvis du ikke selv kan finde fejlen....

Fra : W@

Dato : 14-06-09 01:27

Jacob Hansen formulerede spørgsmålet:

> Jo, men så skal jeg på postkontoret med den, og jeg har ikke bil. Er der slet
> ikke noget, jeg selv kan gøre?
>

> VH Jacob

Brother har en ganske udemærket support på tlf. 43 31 31 90

--
Når et menneske er ramt af en vildfarelse, kalder man det vanvid.
Når en hel gruppe mennesker er ramt af en vildfarelse, kalder man det