MS Windows
briani 27239
Windows 7 og Stifinder
Fra : Knud Erik

Dato : 14-06-09 08:06

Hej
Jeg har lige installeret Windows 7 RC og fatter ikke
hvordan hvordan jeg får Stifinder til at vise Systemmapper og
Programmapper ligesom i XP. Nogen som ved det ?

MVH
Knud Erik

Fra : Knud Erik

Dato : 14-06-09 08:58

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message
> [...]
> hvordan hvordan jeg får Stifinder til at vise Systemmapper og
> Programmapper ligesom i XP. Nogen som ved det ?

Fandt lige selv ud af det

Fra : Peter T.

Dato : 14-06-09 11:36

In article <4a342f07$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
kepFJERN@postkasse.net says...

> Fandt lige selv ud af det

Man plejer at skrive hvordan man fik sit problem løst, hvis man selv
fandt løsningen.

--
Peter T.

Fra : Knud Erik

Dato : 14-06-09 11:42

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> kepFJERN@postkasse.net says...

> Man plejer at skrive hvordan man fik sit problem løst, hvis man selv

Sorry

Det var meget enkelt - det må ha`været det sene tidspunkt
Computer => Disk/Partion