Lydniveau Caviar Green og Velociraptor
Fra : Peter

Dato : 12-06-09 23:20

Hej

Jeg har kig på disse 2 diske - men hvordan er støjniveauet:
WD Caviar Green WD5000AAVS 500 GB
WD VelociRaptor WD3000HLFS 300 GB

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 13-06-09 07:38

"Peter" <retepebans@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Jeg har kig på disse 2 diske - men hvordan er støjniveauet:
WD Caviar Green WD5000AAVS 500 GB
WD VelociRaptor WD3000HLFS 300 GB

Kører med den øverste disk i min PC, og den brummer da lidt, men det er
absolut til at leve med.

Fra : Peter

Dato : 13-06-09 02:10

Har nemlig haft Samsung harddisk - og var godt tilfreds hvad dens
lydniveau angik.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 13-06-09 13:15

Peter wrote:
> Har nemlig haft Samsung harddisk - og var godt tilfreds hvad dens
> lydniveau angik.

Det er vi så et par stykker her i gruppen, som har lige den modsatte
erfaring; harddiske, hvor skiverne ikke var afbalanceret, så de fik
kabinettet til at stå og 'synge med'.
Jeg mindes ikke nogensinde før at have købt en med samme problem, eller
i så fald ikke med nær samme niveau af vibration.

Jeg køber aldrig en Samsung-harddisk igen.

Fra : N/A

Dato : 13-06-09 13:15