Adaptec SCSI 19160 og HP Scanner
Fra : Simon Wiencken

Dato : 31-07-01 18:18

Hejsa...

Jeg har lige fået anskaffet mig en HP ScanJet 6200C (SCSI) scanner....

Når min SCSI controller løber de tilsluttede enheder igennem går komputeren
ned, når controlleren når til ID nr. 8....Det skal lige siges, at min
scanner har ID nr. 2....

Hvad er der galt??

Hilsen
Simon

Fra : Rasmus V. S. Jensen

Dato : 31-07-01 22:39

Simon Wiencken <valyc@get2net.dk> skrev i en
> [...]
komputeren
> ned, når controlleren når til ID nr. 8....Det skal lige siges, at min

Uden at vide vildt meget om SCSI vil jeg mene at der skal termineres?

Mvh
Rasmus

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 02-08-01 00:33

Hejsa...
Jeg har lige fået anskaffet mig en HP ScanJet 6200C (SCSI) scanner....

Uden lige at vide præcis hvad det er for en scanner interface på din scanner
er 50pin, du har måske ekstern kabel 50pin/68pin som du tilslutter din 19160
controler ekstern som er beregnet til ultra160 hvis så også du har en scsi
hd ultra160 på samme bånd kan jeg godt forstå din pc går ned din scanner
kan kun køre over 50pins tilslutning så som Adaptec 1505, eller du måske du
gør du det rigtige, du instalere en ekstern tilslutning fra din 50pins
intern der hvor du har dine scsi cd-rom tilsluttet, men så kan jeg ikke
forstå hvorfor din pc går ned. Venligst Glenn hagedorn.