HTC Touch Diamond
Fra : jopa

Dato : 12-06-09 21:36

HTC Touch Diamond er født med et 900 am batteri.
Kan se at der fåes et 1800 am til den.
Nogen der ved om det har samme tykkelse eller der skal anskaffes andet
bagstykke ?
Syntes ikke jeg kan finde noget om det

--
Mvh. John

Fra : jopa

Dato : 12-06-09 22:15

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev
> Syntes ikke jeg kan finde noget om det

Fandt det så alligevel, og ja der skal anden bagklap på

--
Mvh. John

Fra : co@ch [4130]

Dato : 12-06-09 23:02

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev i en meddelelse
> "jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev
>
> Fandt det så alligevel, og ja der skal anden bagklap på
>
> --
> Mvh. John

Hvis du køber orig., følger bagklap med.

Mvh
Bri@n

Fra : DK

Dato : 13-06-09 08:14

On Fri, 12 Jun 2009 23:14:39 +0200, "jopa" <admin@jp-webs.invalid>
wrote:

>"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev
>
>Fandt det så alligevel, og ja der skal anden bagklap på

Pas på med uoriginale batterier. For nogle typer gælder det at du så
ikke kan bruge GPS'en.

Fra : jopa

Dato : 14-06-09 08:47

"DK" <dk@dk.invalid> skrev

> Pas på med uoriginale batterier. For nogle typer gælder det at du så
> ikke kan bruge GPS'en.

Jeg bruger ikke den indbyggede gps software.
Har kørt TomTom ind på den.

--
Mvh. John

Fra : DK

Dato : 14-06-09 10:43

On Sun, 14 Jun 2009 09:46:30 +0200, "jopa" <admin@jp-webs.invalid>
wrote:

>"DK" <dk@dk.invalid> skrev

>Jeg bruger ikke den indbyggede gps software.
>Har kørt TomTom ind på den.

Problemet ligger på hardwaresiden. Og TomTom softwaren baserer sig jo
på GPS hardwaren.

Fra : Kim

Dato : 14-06-09 22:01

"DK" <dk@dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Problemet ligger på hardwaresiden. Og TomTom softwaren baserer sig jo
> på GPS hardwaren.
Hmm... Jeg har et uoriginalt 1800mAh batteri, og GPS'en
fungerer problemfrit. Mon ikke det er en and ?

Mvh, Kim

Fra : Root Kit

Dato : 14-06-09 22:50

On Sun, 14 Jun 2009 23:00:33 +0200, "Kim" <No@mail.dk> wrote:

>"DK" <dk@dk.invalid> skrev i meddelelsen

>Hmm... Jeg har et uoriginalt 1800mAh batteri, og GPS'en
>fungerer problemfrit. Mon ikke det er en and ?

Eftersom jeg selv har efterprøvet det, nej

Fra : DK

Dato : 15-06-09 05:36

On Sun, 14 Jun 2009 23:00:33 +0200, "Kim" <No@mail.dk> wrote:

>"DK" <dk@dk.invalid> skrev i meddelelsen

>Hmm... Jeg har et uoriginalt 1800mAh batteri, og GPS'en
>fungerer problemfrit. Mon ikke det er en and ?

Det er ikke en and. Jeg havde f.eks. et 1800mAh batteri fra Cameron
Sino med dette problem. Men hvis du har fundet en type der virker er
det jo kun godt.

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-06-09 10:53

jopa wrote:
> "DK" <dk@dk.invalid> skrev

> Jeg bruger ikke den indbyggede gps software.
> Har kørt TomTom ind på den.

Hvis problemet er, at GPS enheden sidder sådan at et uoriginalt batteri
forhindre at signalet slipper igennem, så er softwaren ret lige meget. ;)

- Chano Andersen

Fra : jopa

Dato : 14-06-09 12:52

"Chano Andersen" <sunsite012009@chanoandersen.dk> skrev

> Hvis problemet er, at GPS enheden sidder sådan at et uoriginalt batteri
> forhindre at signalet slipper igennem, så er softwaren ret lige meget. ;)

Ok jeg tester lige TomTom når batteriet ankommer og tilbagemelder
Takker for svarene

--
Mvh. John

Fra : jopa

Dato : 18-06-09 15:28

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev
> Ok jeg tester lige TomTom når batteriet ankommer og tilbagemelder

Og TomTom virker ikke med tykt batteri.
Kan ikke finde sat.

Et tillægs ?
Kan ikke finde ud af hvordan jeg får telefonen til at ringe mere end 2 gange
før den går på telefonsvarer.
Jeg kan få den til først at vibrere dernæst ringer den 2 gange.
Kniber med at løbe så stærkt at jeg altid når det

--
Mvh. John