Ny mobil - hvilken ?
Fra : Bad to the Bone

Dato : 11-06-09 04:58

Jeg overtager et mobil abb. (TDC) pr 1. juli og skal have investeret i
en ny mobil, men aner ikke rigtig hvilken

Primært skal den bruges til telefoni, sms, lidt mms og til fotos (til
de "finere" billeder har jeg et seperat apparat)

Sekundært vil jeg gerne læse mails (på TDC, hotmail og Gmail), have
mulighed for at læse Excel filer (min HTC S710 viser excel i
"begrænset" udgave).

GPS/Google maps vil være fint men ikke et must. Stødsikker og støvtæt
ville også være ok.

Musikafspiller og radio er ikke væsentlig.

Jeg aner ikke prisniveau - ud over at 5.000,- for en iPhone er i
overkanten

Fra : Bad to the Bone

Dato : 11-06-09 17:06

On 11 Jun., 12:58, Bad to the Bone <paladsrevolut...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Primært skal den bruges til telefoni, sms, lidt mms og til fotos (til
> de "finere" billeder har jeg et seperat apparat)

Jeg glemte at tilføje at jeg gerne ser at telefonen kan bruges i andre
lande - f.eks. USA og Japan