Sony Ericsson W910i
Fra : Hagar

Dato : 11-06-09 06:38

Hej

Jeg skal have mig en ny mobil, og jeg har sat mig for at det skal være en
Sony Ericsson W910i, men hvor skal man købe den, for jeg er da godt nok
kommet i vildrede efter et besøg på Mobilpriser.dk.

Jeg starter her http://alturl.com/2mxz

og ender med

http://alturl.com/up3e

http://alturl.com/hmnt

http://alturl.com/mz8e

http://alturl.com/mjxo

http://alturl.com/rvxs

http://alturl.com/o6yc

http://alturl.com/zdct

Priserne på den har en anden pålydende end der hvor jeg ender, er der andet
jeg skal holde øje med, eller er der lige frem et andet sted jeg skal
handle, det skal lige siges at jeg ikke ejer sådan et plastikkort, så det
skal være via bank overførsel.

Hagar

Fra : Gitte

Dato : 11-06-09 09:16

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> andet jeg skal holde øje med, eller er der lige frem et andet sted jeg
> skal handle, det skal lige siges at jeg ikke ejer sådan et plastikkort, så

Jeg er selv inde og lede på mobilpriser. Har tjekket firmaerne i firmatjek
og trustpilot.dk , og det er sur læsning.

De billigste butikker har stort set alle dårlige review. Men det er nok
derfor de kan sælge dem så billigt.

Jeg overvejer stadig hvor jeg tør købe min mobil uden at betale for dyrt.

Mvh
Gitte

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 11-06-09 09:57

"Gitte" <gn@nillerdamen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> derfor de kan sælge dem så billigt.
>
> Jeg overvejer stadig hvor jeg tør købe min mobil uden at betale for dyrt.

Det er i mange tilfælde en balancegang på pris kontra abb. om man skal købe
med el. uden, og om man skal købe over nettet el. i en fysisk butik.

Sammenligner altid priserne på nettet med et par lokale butikker.
Mange af de forhandlere der sælger til de billigste priser, har med 99%
sansynlighed købt deres mobiler hjem via noget parallel import.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-06-09 13:09

> [...]

>jeg skal holde øje med, eller er der lige frem et andet sted jeg skal
>handle, det skal lige siges at jeg ikke ejer sådan et plastikkort, så det

Aldrig bankoverførsel, medmindre man kender firmaet og stoler på
dem.
Hvis varen ikke dukker op, så har du mistet pengene og må begynde
et større slagsmål om, at få dem tilbage.

Du må kende nogen, der har noget plastik, få dem til at bruge det
og giv dem så pengene.
--
Kerim