Overvejer c905 og c 901
Fra : Gitte

Dato : 10-06-09 08:16

Man kan få en c905 til 2500 nu, så måske er den et godt køb ?

Har den trykfølsom skærm? (det vil jeg ikke have).

Mvh
Gitte

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-06-09 12:17

"Gitte" <gn@nillerdamen.dk> wrote in

> Man kan få en c905 til 2500 nu, så måske er den et godt køb ?

Jeg syns det er et ganske udemærket køb. Der er nogen der har haft
problemer med GPS'en og "Tracker" programmet men ellers fungerer den også
teknisk ganske udemærket.

> Har den trykfølsom skærm? (det vil jeg ikke have).

Den har IKKE trykfølsom skærm. Til gengæld har den ridsefrit (eller som SE
selv kalder det: ridsetåleligere). Det er af et blad blevet testet med en
hobbykniv, den kunne ikke lave ridser i skærmen. Jeg har haft min C905
siden januar og den har endnu ikke nogen ridser eller lign. i skærmen.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 10-06-09 13:53

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hobbykniv, den kunne ikke lave ridser i skærmen. Jeg har haft min C905
> siden januar og den har endnu ikke nogen ridser eller lign. i skærmen.

Ridsefrit er vidst så som så.
- Min kammi har haft en C905 i 3 uger, og den er allerede blevet ridset i
displayet.

Min egen T700 skulle også have ridsefrit cover, og det passer heller ikke,
for den er også blevet ridset...

Fra : Snuden

Dato : 10-06-09 14:06

Min c905 er en ganske god telefon. Meget stabil, god stor skærm og gode
taster. Mht. gps`en så synes jeg den er meget langsom/dårlig til at finde
signal sammenlignet med min Nokia E71! Men jeg foretrækker SE`eren, da den
bare er en god stabil og brugervenlig telefon. Og så optager den video i en
ganske fornuftig kvilitet

Snuden

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-06-09 15:39

"\(6400\) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> wrote in

> Ridsefrit er vidst så som så.
> - Min kammi har haft en C905 i 3 uger, og den er allerede blevet
> ridset i displayet.

Imponerende, hvordan har han klaret det?

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 10-06-09 17:03

> "\(6400\) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> wrote in

> Imponerende, hvordan har han klaret det?

> [...]

Aner det ikke !