Ny mobil - ? Gode råd søges
Fra : Gitte

Dato : 09-06-09 07:03

Hej med jer

Jeg skal have en ny mobil og helst en sony ericsson, da jeg har ekstraudstyr
til dette mærke liggende.

Jeg har tænkt på c510 eller t700, den skal have 3 mpixel kamera og 3g ,
ellers er resten ikke så vigtigt. De kan begge fås til under 1500 kr.

Men hvordan kan det være at når jeg søger på mobilpriser, så har alle
stederne 2 dages leveringstid som minimum ?

Er der nogle butikker jeg SKAL holde mig fra ?

Jeg er kunde hos telmore, men der er de udsolgt i den farve jeg vil have. Er
det bedre at vente ? De har jo lavet om på betingelserne så man ikke længere
kan købe spil og ringetoner under minimumsforbrug, så det er ikke så
interessant med "håndjern".

Har I nogle gode forslag til hvor de har en af disse eller en tilsvarende
ericsson ?

Mvh
Gitte

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-06-09 07:41

Gitte skrev:

> Er der nogle butikker jeg SKAL holde mig fra ?

Jeg bruger Trustpilot

http://www.trustpilot.dk/

til at se hvorvidt firmaerne er seriøse.

Hér er et tilfældigt firma:

http://www.trustpilot.dk/review/www.proshop.dk

(Selv vil jeg købe hos clicksalg

http://www.trustpilot.dk/review/www.clicksalg.dk

hvis jeg ikke kan holde fingrene fra SE W995 når den kommer på markedet om
vist nok 2-3 uger)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 09-06-09 10:31

"Gitte" <gn@nillerdamen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så interessant med "håndjern".
>
> Har I nogle gode forslag til hvor de har en af disse eller en tilsvarende

Det med leverings tiden, kan måske skyldes at der skal forbeholdes for
betaling med kreditkort, og der går typisk 2 dage før, at pengene er
overført.

Hold dig fra bl.a. Telia, og Call Me.

Et godt tip:
Sammenlign lige priserne i butikkerne, før du evt. køber på nettet, for da
jeg selv købte min SE T700, kostede den det samme som på nettet.
Og den var ikke simlåst (købte den hos TDC).

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 09-06-09 15:35

"(6400) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg selv købte min SE T700, kostede den det samme som på nettet.
> Og den var ikke simlåst (købte den hos TDC).

Tilføjer lige El-Giganten, som et sted man skal holde sig fra.

Fra : Snuden

Dato : 09-06-09 21:39

"(6400) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Det med leverings tiden, kan måske skyldes at der skal forbeholdes for
> betaling med kreditkort, og der går typisk 2 dage før, at pengene er

Hvorfor skal man holde sig fra Telia? Har selv købt adskillige telefoner i
deres webshop uden nogen problemer...

Snuden

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 09-06-09 21:48

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "(6400) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor skal man holde sig fra Telia? Har selv købt adskillige telefoner i
> deres webshop uden nogen problemer...
>
> Snuden

Fordi de er nogle klaphatte.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-06-09 23:53

"\(6400\) Anders" skrev :

>Fordi de er nogle klaphatte.

Det har du skrevet så mange gange, men hvorfor er du så selv
kunde hos dem?
--
Kerim

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 10-06-09 04:07

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det har du skrevet så mange gange, men hvorfor er du så selv
> kunde hos dem?
> --
> Kerim

Er ikke kunde i deres mobil afd !.

Fra : Hauge

Dato : 10-06-09 04:14

Kerim Ellentoft wrote:
> Det har du skrevet så mange gange, men hvorfor er du så selv
> kunde hos dem?

Drengen er bare dum. Og går det galt for ham, så kommer mor og hjælper ham
ud af kniben. Det er set før med ham.
Kunne han ikke bare holde sig væk fra disse grupper, for han fylder dem med
uduelige svar om noget han ikke har begreb om, bare se denne tråd om
kreditkort.. Magen til hjernetomme fjols skal man lede længe efter.
..
Mvh Hauge

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 10-06-09 04:34

> [...]
> med uduelige svar om noget han ikke har begreb om, bare se denne tråd om
> kreditkort.. Magen til hjernetomme fjols skal man lede længe efter.

Det var en passende beskrivelse af dig du selv kom med...

For du er nemlig selv så useriøs at det kun er dig der er så dum, at sende
klagemails til StofaNet support, som du nu har gjort over Qbic, og de griner
også af dig der.

Kom tilbage, når du har noget du gerne vil sælge !

Fra : awul.dasfilshabeda

Dato : 10-06-09 13:48

"(6400) Anders" <Hauge@erenidiot.dk> skrev i en meddelelse

[klippet en masse l***]
> Kom tilbage, når du har noget du gerne vil sælge !

I en teknik gruppe ? Kloge Åge !

--
ad

Fra : Hauge

Dato : 10-06-09 15:23

(6400) Anders wrote:
> For du er nemlig selv så useriøs at det kun er dig der er så dum, at
> sende klagemails til StofaNet support, som du nu har gjort over Qbic,
> og de griner også af dig der.

Har jeg? Tjaeh, bevis det, lige som dit bevis for at jeg har købt en mobil
af dig.. Hehe, du er faktisk til grin, men kan man forvente andet af *dig*

> Kom tilbage, når du har noget du gerne vil sælge !

Øhm.. Du har set hvilken gruppe du er i, ikke?

Forøvrigt, virker dit killfilter *igen ikke*? Mon ikke din mor også kan
hjælpe dig med det, eventuelt din sagsbehandler på psyk?.

/Hauge

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 10-06-09 17:02

> [...]
>
> Forøvrigt, virker dit killfilter *igen ikke*? Mon ikke din mor også kan
> hjælpe dig med det, eventuelt din sagsbehandler på psyk?.

Du er sgu dummere end andre folks børn.
Gad vide hvad TDC siger til den mail jeg sendte til dem igår

Desuden så tror jeg nok, at hvis jeg var dig (hvilket jeg ikke er), så vil
jeg holde en del lavere profil i NG.

Og det er jo ikke kun mig du er ude på at svine til....

Fra : awul.dasfilshabeda

Dato : 11-06-09 08:43

"(6400) Anders" <XXXX@XXXX.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvad TDC siger til den mail jeg sendte til dem igår

Mit gæt - betal inden 8 dage !
--
ad

Fra : Snuden

Dato : 12-06-09 00:48

"awul.dasfilshabeda" <dsl293810@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> "(6400) Anders" <XXXX@XXXX.dk> skrev i en meddelelse

> Mit gæt - betal inden 8 dage !

LOL

Fra : David Mc Nally

Dato : 09-06-09 05:39

On Jun 9, 11:31 am, "\(6400\) Anders" <Ha...@erenidiot.dk> wrote:
> Det med leverings tiden, kan måske skyldes at der skal forbeholdes for
> betaling med kreditkort, og der går typisk 2 dage før, at pengene er
> overført.

Ret tvivlsomt - ved authorize (er pengene på kontoen?) får butikken
svar fra PBS med det samme. Når pakken afsendes udføres capture (hæv
førnævnte penge), og der må først capture's når pakken er afsendt..
Uanset hvad vil virksomheden aldrig have pengene på kontoen før pakken
er sendt.

Mere sandsynligt er, at de kører med fjernlager, som står for pakning
og afsendelse af varen - lageret skal altså have besked om
bestillingen, og håndtere varen, hvilket giver længere leveringstid.

/David

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 09-06-09 15:34

"David Mc Nally" <dmcn42@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

og afsendelse af varen - lageret skal altså have besked om
bestillingen, og håndtere varen, hvilket giver længere leveringstid.

Relativt tvilsomt - hvis nu ikke man har samme bank, som firmaet, så går der
nemlig typisk 2 bankdage.

Det er meget sjældent at en ordre dukker op på ens bopæl dagen efter, at man
har bestilt den på netbutikken.

Har kun været ude for det i 2 butikker: Getmore og SHG.