Nokia 6300, Blutooth virker ikke ?, Kan ik~
Fra : Lau Lauritzen

Dato : 05-06-09 17:47

Spørgsmål 1.
Blutooth på min næsten nye Nokia 6300 virker ikke. Jeg har lige software
opdatert den, i håb om at det hjalp men desværre ikke.
Når jeg går ind i min blutooth menu, kan man jo enten vælge at slå blutooth
til eller fra, men det mystiske er at der intet sker når jeg vælger "til",
den reagere fuldstændig som om at tasten ikke virker, men det gør den alle
andre steder. Jeg kan kun vælge at "fra" koble, så siger den fint at nu er
den frakoblet, men i oversigten står den stadig som "til", men ikonet for
blutooth er væk fra displayet og det virker ikke.
Alle mine taster virker ellers upåklageligt, bare ikke i blutooth menuen.
Jeg har selvfølgelig også prøvet at slukke og tænde den adskillige gange.
Er der nogen derude der har nogle gode idéer til en eventuel løsning ?

Spørgsmål 2.
Jeg har nogle filer bl.a. diverse signaltoner på min telefonhukommelse, som
jeg gerne vil have flyttet over på mit huk.kort. Det kan jeg ikke få lov til
da de af en eller anden grund er skrivebeskyttet. Det er IKKE filer jeg har
downloadet, men de har været der lige fra starten. Nogen gode idéer ?
Har prøvet via usb-tilslutning og diverse software bl.a. Nokia PC-Suite men
uden held.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-06-09 19:25

Lau Lauritzen skrev:

> Spørgsmål 1.
> Blutooth på min næsten nye Nokia 6300 virker ikke.

Garanti?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jean

Dato : 05-06-09 19:59

Lau Lauritzen skrev:
> Er der nogen derude der har nogle gode idéer til en eventuel løsning ?

Ja, send den til rep. der hvor du har købt den.
Det er ikke noget du selv kan klare.

Mvh Jean.