Vov at tabu-nedbryde videnskabeligt:pædof~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-09 01:55

Vov at tabu-nedbryde videnskabeligt:pædofili, snavs,tvangspsykofarmaka og
madpakker
Jødiske skriftkloge opgav at stoppe de urkristne og lod Paulus sadle om
og blive kristendoms-moderator i stedet for kristendoms-bekæmper.
Paulus indså, at Jesus havde startet så sej en sekt, at den kunne
overtage romerriget og han internationaliserede de 4 evangelisters værk og
tilføjede lidt germansk-keltisk-romersk FORNUFT eller videnskabelighed om
at ingen dyr skal være tabu at spise
Men pavemagten blev alligevel enguderisk intolerant næsegrus underkastelse
og et tilbageskridt sammenlignet med græsk-romersk-nordbo religion, der
ikke blandede stat og tro i samme grad.Sundt oprør mod dette kom med
Luthers og oplysningstidens "Vov at vide" (encyklopædisterne) - som
Wikipedia nu skamrider - de reklamerer for læge-ufornuft som
Politiken-forsiden i dag om at psykiatriske patienter, der ikke er indlagt,
skal tvangsmedicineres.
Læger lyver, at sindsyge er DNA-nedarvelig og er hjernekemisk.
Fjolser, der hopper på de svage beviser for forskel mellem højre og
venstre hjernehalvdel er med til at hindre videnskabelig fornuftig indsigt,
som siger at social arv er allervigtigst.
Hvis vi vover at vide og hindrer læger i at være sygeplejerskers og
diætisters talerør, undgår vi at madpakken forbydes og dyr skattebetalt
kantine-luksus skal presses ned i vore daginstitutionsbørn.
Vi vi vover fornuft , så falder vitser om lort og pis væk og
statsmagten handler efter at de ikke skaber epidemier i dag, og dropper
al VVS-tvang i bolig-bygge-cirkulærer.
Gradvis vil da også smagsdommeriet falde væk, som ses i grotesk
uvidenskabelighed, når min forskning søges latterliggjort og
mistænkeliggjort som sindssyg.
Også pædofili sagerne trænger til, at vi vover at bruge fornuft i stedet
for religiøse fordomme og overtro om at pædagoger, der ser børneporno skal
hindres i at have med børn at gøre.
Løkke sku fyre de chefer, der finder på at ville lade børnene overnatte
på institutionerne - eller betaler udlandsture til hinanden. Staten skal
opbevare og ikke opdrage børn. At afskaffe madpakken er også ondskab -
jeg lærte mere af, at min mor lod mig smøre madpakken selv og forhandle om
pålægschokolade ctr billigt "sundt" pålæg,, end jeg lærte af
skoleundervisningen.