Blækpatroner
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-01 17:44

Hvor køber jeg dem billigst?

Jeg står og skal købe lidt forskelligt...

2 sorte og 2 farvepatroner til Epson 760
2 sorte og 1-2 farvepatroner til HP Deskjet 720C

Kan det betale sig at købe noget refill-noget - hvordan foregår det,
er det til at have med at gøre - og er det afhængigt af hvilken
printer det skal bruges til, hvad man skal købe?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 31-07-01 17:57

Hej Lasse.
Jeg har flere gange brugt
http://www.hoergren.dk/
Der har jeg altid fået en god service.

Mvh..Søren

Fra : Bille1948

Dato : 31-07-01 18:19

"Lasse Hedegaard" skrev d. 31-07-01 17:44 dette indlæg :
> [...]
> er det til at have med at gøre - og er det afhængigt af hvilken
> printer det skal bruges til, hvad man skal købe?

En mulighed er WWW.ink-house.dk dem har jeg brugt, og fin service.

Ole P. Buelefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 31-07-01 18:20

Lasse Hedegaard skrev:

> [...]
> er det til at have med at gøre - og er det afhængigt af hvilken
> printer det skal bruges til, hvad man skal købe?

Jeg har igennem de sidste år brugt refil sæt fra
http://www.computersupply.dk/ i deres sæt medfølger alt det du skal
bruge af værktøj, samt en meget udførlig brugsvejledning.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-07-01 19:22

On Tue, 31 Jul 2001 19:19:38 +0200, Kenneth Olsen <kenneth@olsen.dk>
wrote:

>Jeg har igennem de sidste år brugt refil sæt fra
>http://www.computersupply.dk/ i deres sæt medfølger alt det du skal
>bruge af værktøj, samt en meget udførlig brugsvejledning.
Dem har jeg også brugt, men jeg har dog aldrig fået det til at spille
på min Lexmark

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : bøk

Dato : 01-08-01 10:32

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse news:3B66E8AA.5A9362E@olsen.dk...

<klip>

> Jeg har igennem de sidste år brugt refil sæt fra
> http://www.computersupply.dk/ i deres sæt medfølger alt det du skal
> bruge af værktøj, samt en meget udførlig brugsvejledning.

Jeg kan kun tilslutte mig.
Selv sådan noget som en engangshandske, er der med.
Iøvrigt kan man også se, en instruktions film på deres site.

mvh. bent