Ærlighed betaler sig
Fra : Thomas M

Dato : 11-06-09 08:35

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/06/11/053610.htm

"Asylansøgerne har oplyst, at de har udført meget forskellige opgaver for
Taliban. Nogle har udøvet tortur og slået ihjel, mens andre har været
chauffør eller kok."

Det bedste er altid at være ærlig, når det handler om offentlige
myndigheder. Så får man sin sag behandlet bedst.

--
/ Thomas

Fra : P.N.

Dato : 11-06-09 09:02

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det bedste er altid at være ærlig, når det handler om offentlige
> myndigheder. Så får man sin sag behandlet bedst.

Der i følge bibelen tilgivelse for alt. Det er positivt tegn at Norge nu
tager ansvar for sine handlinger og modtager flere asylansøgere. Med de
forbrydelser DK har begået i Iraq og Afghanistan bør vi tage mange flere
flygtninge.

Fra : Ivannof

Dato : 11-06-09 11:06

"P.N." <pn@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:h0qdoc$kck$1@aioe.org...

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Der i følge bibelen tilgivelse for alt.

Det er der nok ikke i samme grad i koranen

> Det er positivt tegn at Norge nu tager ansvar for sine handlinger og
> modtager flere asylansøgere. Med de forbrydelser DK har begået i Iraq og
> Afghanistan bør vi tage mange flere flygtninge.
Vi skulle aldrig have været dernede. Vi skulle have ladet medlemmerne af
"fredens religion" banke hinanden i hovedet med koranen eller de våben de
køber for oliepenge og ladet dem blive færdige. Valmuemarkerne som leverer
90% af verdens heroin kunne vi ordne fra luften med sprøjtemidler. Ingen
grund til landgang!

Heroinafhængighed var ikke det der fik os - men det gjorde
olieafhængigheden. Tænk, hvis det var muligt at boycotte mellemøstens olie
og lade dem være. Leve deres eget liv. Kamelkaravanerne, sand i øjnene og
glæden ved de simple ting som at tæve kvinderne og skære hånden af en tyv i
henhold til forskrifterne fra den barmhjertige Muhamed!

Der kan du bare se, P.N., hvad du kan få op i mig når du gør dig umage!

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 11-06-09 09:26

> [...]
>
> Det bedste er altid at være ærlig, når det handler om offentlige
> myndigheder. Så får man sin sag behandlet bedst.

Ja, man kan jo ikke sende dem tilbage, idet de kan risikere dødsstraf. Man
må vente til de udøver tortur og slår i hjel i Norge!

Vi kan lige så godt nedlægge asylbehandlingen og give folk lov til at blive.
De kommer aldrig hjem alligevel.

Hilsen Ivan