Lugt giver ikke langvarige
Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-09 19:08

Lugt giver ikke langvarige
smerter i næsen, så fritag babyer og ældre for brug af ble, der aldrig har
forebygget sygdom - ¬
- BLE ER TORTUR.
En forbipasserende sagde til mig (i gråvejr), at hun kunne lugte det
temmelig tørre lort her på hegnet på en meters afstand - kan du?
Jeg er i haven eller huset og vil meget gerne høre om nogen har så fin en
næse - kik ind.
Jeg skal på mindst 20 cm afstand med min næse for at fornemme lidt ubehag.
Fulderikker tisser ofte op ad mit plankeværk , og når nogen irriteres
over lugten, har det ofte præg af
"farisæerens foragt i Jesus' lignelse" :
_Tak, Gud, at jeg ikke er som tolderen, synderen, skøgen, rygeren, den
urenlige.._
Folk er angst for upassende lugt i eget hjem, som kan gøre til at gæster
tror, de er "uhygiejniske".
Men urin er steril og overfører ALDRIG sygdom til nogen.
Måske jeg - som den "missionær og folkeoplyser" jeg prøver at være -
hælder stor mængde gæret urin på jorden under mit plankeværk, når det
bliver varmt, så folk kan gennemtænke og diskutere, om ikke at den "karske
lugt af ammoniak" er en oplevelse, som ikke nedsætter hverken trivsel eller
helbred.
En af mine venner spredte på Rådhuspladsen nogle tønder svinegylle, med
det formål at drille muslimer der pga. profettegninger havde planlagt at
bede på knæ på den del af Rådhuspladsen som demo.Mine happeninger her har
kun til formål at skabe debat om vort samfunds ulykkes-skabende
rengørings-vanvid.