Se om session er igang
Fra : Rene' Godskesen

Dato : 31-07-01 17:16

Hej!

Jeg har en side hvor der, når folk logger på, oprettes en session med
oplysninger om brugeren..

Hvordan tjekker jeg om denne session er udløbet eller stadig er aktiv!

Der ligger vel noget info på serveren som jeg skal hente om disse sessions,
men hvordan?

Rene' G.

Fra : Zoologic2 (me to)

Dato : 31-07-01 21:44

On Tue, 31 Jul 2001 18:15:46 +0200, "Rene' Godskesen"
<godskesen@has.dk> wrote:

> [...]
>
>Der ligger vel noget info på serveren som jeg skal hente om disse sessions,

Tja... Ved ikke helt om jeg har forstået spm:... Men hvis variablen er
forskellige fra NULL findes den vel ikke. Ellers kan du samtidig med
login sætte en application-variabel.

Nils