Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-06-09 14:01

"Jesus-loves-you" skrev ...

(NB! Tekst rettet undervejs.)

News:dk.politik
Sent: Tuesday, August 19, 2008, CET 10:10, GMT 08:10
Subject: Per Stig i NATO-opgør mod Rusland
7850 <news:g8dv5u$c1u$1@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/27230687ca596768>

> [...]
> fordi processen i NATO ikke er sat i
> gang. Det er derfor, der er sket det,
> der nu er sket i Georgien," siger han
> til politiken.dk. Mødet mellem uden-
> rigsministrene er et ekstraordinært
> møde, der skal love fortsat støtte til
> Georgien i striden med Rusland.
>
> 19. aug 09:14
>
> === citat slut ====
>

> Tak for denne din helt klare udmelding ...
>
> Rusland skal boykottes militært.
>
> Det er et meget, meget vigtig fælles *orienteringspunkt*, der skal
> tilkendegives, således at Putin-psykopatus' medløbere forstår alvoren.

Interrupt return from ...

8791 <news:4a29021d$0$90272$14726298@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.psykologi/msg/ef7708720149559e>

> Tillad mig li' i den forbindelse at minde dig om, ET (robot, eller ej), at
> psykopater er *afstumpede*. De mangler noget psykisk i deres
> personlighed...
>
> And then I heard the voice again said (still perhaps ET):
> (2009-06-05, Friday, day no 156, CET 13:25, GMT 11:25)
> - "Nemlig."

Under koldkrigen postulerede Sovjetunionen, at NATO-forsvarspagten var en
agressiv angrebsalliance, og Rusland har desværre sidenhen overtaget denne
propaganda.

Men sandheden er en helt anden, fordi Sovjetunionen ikke var et stakkels
offer for nazismen, således som man fortsat i Rusland så gerne vil foregive:
Stalin og kommunisterne var aktive *samarbejdspartnere* med Hitlers
nazityskland; idet man jo som ulve delte sin bytte mellem sig:

1. september 1939
Tyskland begynder invasionen af Polen

28. september 1939
De sidste polakker overgiver sig. Samme dag indgår Tyskland og Sovjetunionen
en grænse- og venskabspagt, som skal supplere den ikke-angrebs-pagt, der
tidligere er indgået.

And then I heard a voice said (perhaps ET):
(2009-06-05, Friday, day no 156, CET 14:39, GMT 12:39)
- "Nu skal du høre godt efter."

Russia ?

CET 14:44
- "Jeg kommer efter dig."

CET 14:44
- "Og dine medløbere."

(Ja, Så må det være Rusland, der her tales om.)

CET 14:44
- "Som ... (*1) ... "

*1:
Et uforståeligt ord.

CET 14:47
- "Jeg har givet hende tid."

Input memory from ...

7486 <news:4836a3c5$0$90272$14726298@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c57c24f7329bbd2f>

> "Jeg har givet hende tid til at omvende sig, men ... "
> Åb 2,21

Øh, ...

Rusland bliver altså her (af ET) sikkert omtalt som en kvinde.

CET 14:51
- "[Ville, *2] ikke høre."

*2:
Ordet rekonstrueret (udfra sammenhængen).

CET 14:51
- "Mig."

CET 14:51
- "Det kommer du til at fortryde."

CET 14:52
- "Min ven."

Det må være ment ironisk (ordene 'min ven')

Gate 61 ?

CET 14:52
- "Fire."

.... (Dette ord betyder på dansk ild eller affyr/skyd)...

CET 14:54
- "Ildkraft."

Hmm ...

Skal tyvekosterne (de nordlige dele af Georgien) afleveres tilbage ?

CET 14:Æ56
- "Ja."

CET 14:56
- "Nu."

CET 14:56
- "Med det samme."

.... (Men hva' så med de mennesker bosiddende i området, som ikke vil ind
under en for dem at se fjendlig georgisk regering ?)...

CET 14:56
- "International styre."

Altså hverken under Russisk styre (som tilfældet er nu...

CET 14:58
- "Indtil."

CET 14:58
- "Fred."

With kind regards,
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-Jos.10,11)
Last OUTPUT: 8792 <news:4a2906ab$0$90274$14726298@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
<http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/>. File-number: 8793

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 05-06-09 16:57

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen
> "Jesus-loves-you" skrev ...
> (NB! Tekst rettet undervejs.)

Er du sikker på det?

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-09 02:41

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen
> "Jesus-loves-you" skrev ...
>
> (NB! Tekst rettet undervejs.)

Putin er en normal men avanceret og højintelligent diktator

Det forældede ord , "psykopat" er om afstumpethed, asocial, samvittighedsløs
empatimangel - og idag tales om personlighedsforstyrrelse som på ingen
måde er sindsyhhge, eller om karakterafvigelse
Intet sådant lider Putin af, udfra gængs psykiatriske diganosekriterier

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-06-09 06:06

"Bo Warming" skrev

> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

[ ... file 8793 ... ]

[ ... Putins angrebskrig i Georgien ... ]

[ ... ]

[ ... ]
> [...]
> karakterafvigelse
> Intet sådant lider Putin af, udfra gængs psykiatriske diganosekriterier

Hej Bo,

Jeg fornemmer, at du reagerer på dette mit indlæg, fordi der i det indgår
elementer, som ripper op i noget hos dig *personligt*, kanske et traume, et
sjælesår, en anstødssten, en ligtorn, eller hvad vi nu kan kalde det.

Tillad mig derfor at tale rent ud af posen:

Det er jo ingen hemlighed, at du af andre mennesker, navnlig her på
nyhedsgrupperne, ofte er blevet kaldt psykopat pga. din uforskammede adfærd
overfor dem, men ...

Jeg har ladet mig fortælle, at du af psykiatere er blevet diagnosticeret
skitzofren!

Der er meget forskel på de to diagnoser!

En skitzofrem *forstår* ikke helt virkeligheden. Der er pr. definition noget
*psykotisk* involveret i sindssygdommen skitzofreni. Men det er faktisk
IKKE tilfældet hos en psykopat!

(ret mig endelig, I fagfolk, hvis jeg heri siger noget ævl!)

-

Du bør derfor nok ikke ta' det så personligt, når jeg går i rette med
psykopater, idet det på ingen måde omfatter dig, Bo ...

Okay ?

Hmm ...

Samtalen skønner jeg nu primært har fået karakter af noget i relation til
psykiatriske diagnoser, hvorfor FUT derfor udelukkende sat til ...

Last OUTPUT: 8810 <news:4a2c9091$0$90268$14726298@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
<http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/>. File-number: 8811