Vinanmeldelser ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-06-09 04:53

Hej NG.

Nogen der kender nogle hjemmesider med seriøse vinanmeldelser ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 12-06-09 12:53

On Fri, 12 Jun 2009 03:53:13 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Hej NG.
>
>Nogen der kender nogle hjemmesider med seriøse vinanmeldelser ?

www.vinavisen.dk -- tidligere Flemming Hvelplund, manden bag
Politikens vinbog, nu Anker & Mariette Tiedeman.

www.snakvin.com -- forum -- med rigtig mange vidende folk inden for
forskellige områder.

www.vinforum.dk -- uafhængig vinanmelder

og i al beskedenhed - drypvise anmeldeser, eller måske snarere
anbefalinger -- min egne sites

http://kasperbergholt.blogspot.com & www.bergholt.net -- primært
nordlig rhône & østrigkse vine

www.vinkritik.dk -- Anders Halskov-Jensen, som du er så heldig at
kunne komme i dialog med her i gruppen

Andre byder sikkert ind med flere gode sider...

---
Kasper Bergholt
www.bergholt.net (Bergholts opskrifter)

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 12-06-09 21:03

"Kasper Bergholt" <mxnxgx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forskellige områder.
>
> www.vinforum.dk -- uafhængig vinanmelder
>
> og i al beskedenhed - drypvise anmeldeser, eller måske snarere

Mine anmeldelser er ikke så hyppige som i de gamle Vinmagasin-dage,
og er at finde på bloggen:
http://spisdrik.blogspot.com samt på engelsk på www.decorked.dk
Men jeg smager stadig meget vin, så send gerne en mail med
forespørgsel på dette eller hint.

Anders Halskov-Jensen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-06-09 13:08

On Fri, 12 Jun 2009 03:53:13 -0700 (PDT), Christian B. Andresen wrote:

> Nogen der kender nogle hjemmesider med seriøse vinanmeldelser ?

Blandt de mere useriøse anmeldelser husker jeg bl.a.denne om en tysk
rhinskvin:

"For meget Rhin, for lidt vin".
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : wx

Dato : 14-06-09 08:13

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
Hej NG.

Nogen der kender nogle hjemmesider med seriøse vinanmeldelser ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

www.vinhulen.dk

bør også ligge på listen over seriøse vin-sites.