plader på vejen
Fra : kop

Dato : 11-06-09 08:59

Er der andre end jeg der undrer sig over det utal af metalplader på ca.
35x35x3 cm der er udlagt på mange veje. Hér på Vestssjælland findes de
overalt, og det lige i idealsporet for en mc. Det er meget ubehageligt at
køre over dem, specielt hvis man accelererer kraftigt, som på
motorvejstilkørseler.
Undrer mig i øvrigt også over pladernes funktion.

kop
BMW F800ST

Fra : Anders Majland

Dato : 11-06-09 09:23

> Er der andre end jeg der undrer sig over det utal af metalplader på ca.
> 35x35x3 cm der er udlagt på mange veje.

> Undrer mig i øvrigt også over pladernes funktion.

Histar trafiktælledimser ?

http://www.dmcn.dk/FAQ/VisEmne.asp?ID=39

Ligger de i sving eller på anden måde uheldigt for motorcyklister så prøv at
kontakte vejmyndigheden i den konkrete kommumne. Det gjorde jeg med
Albertslund for efterhånden en del år siden

/A

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-06-09 18:06

> [...]
> at kontakte vejmyndigheden i den konkrete kommumne. Det gjorde jeg med
> Albertslund for efterhånden en del år siden

Hvis de er magen til dem, jeg ser dagligt på Faxe/Næstved afkørselen er det
næppe trafiktælling.
Der sidder 10 måske 15 af dem det sidste stykke ned mod hajtænderne mod
hovedvejen.
De kan højest få dig ned til tælling :o/

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller