Geforce m TV-out og Pioneer DVD drev
Fra : Bagle

Dato : 31-07-01 17:18

Jeg overvejer at købe mig et geforce 2 kort med tvout og så et pioneer dvd
drev, kan jeg med denne kombination så se film på fjernsynet? Og hvordan er
kvaliteten af det?

Takker
-Bagle

Fra : Ryne

Dato : 31-07-01 17:16

det plejer at være rimelig god kvalitet.....næsten som at se film på skærmen

Fra : Daniel-San

Dato : 01-08-01 08:44

> [...]
> drev, kan jeg med denne kombination så se film på fjernsynet? Og hvordan

Jeg har et ældre Pioneer U03S (Vistnok!) og et MSI GeForce 2 Pro og det
spiller sgu' godt sammen. Bare sørg for at du køber et drev der er
regionsfrit

Daniel-San

Fra : DWM

Dato : 01-08-01 09:23

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et ældre Pioneer U03S (Vistnok!) og et MSI GeForce 2 Pro og det
> spiller sgu' godt sammen. Bare sørg for at du køber et drev der er
> regionsfrit

Hvis det da er muligt at få mere. Så vidt jeg ved bliver samtlige
nye dreve låst efter femte gang man skifter region.
Der findes dog firmware hacks til de fleste dreve som
fjerner det problem men så er der nul garenti på drevet.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress