MS Windows
briani 27239
Vista - Service Pack 1 og 2 ?
Fra : Martin

Dato : 11-06-09 08:10

Hej

Hvor / hvordan kan jeg i Windows Vista Home Premium
kan jeg se, om jeg har installeret Service Pack 1 og 2 til
Windows Vista?

Jeg synes ikke jeg kan se noget i opdateringsoversigten.
Vil der stå Service Pack (hhv. 1 og 2) til Windows Vista
på listen, eller hvad hedder de, når man skal lede efter dem?
Hvor i Windows Vista skal jeg lede efter dem?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : reno

Dato : 11-06-09 15:48

"Martin" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
[...]

tryk på start og højerklik på computere og tryk på egenskaber, så skulle det
gerne stå der.
Mvh. reno

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-06-09 11:34

"reno" <leomastek1@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> På forhånd tak.
>
> Mvh. Martin
>
> tryk på start og højerklik på computere og tryk på egenskaber, så skulle

Hej reno

>tryk på start og højerklik på computere og tryk på egenskaber, så skulle
>det gerne stå der.
>Mvh. reno

Der står det jo
Mange tak for det.

Mvh. Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-06-09 15:52

[...]

Der vil stå dette:
Windows Vista Service Pack 1 (KB936330)
Installationsdato: ?10-?08-?2008 18:03

Prøv at kigge under august 2008, hvis din computer da ikke er helt ny.

Jeg tror ikke 2.eren er kommet på dansk endnu

Hilsen Åge