Google groups i Windows Vista Mail?
Fra : Martin

Dato : 11-06-09 08:34

Hej

Kan jeg sætte Windows Vista Mail op - oprette en konto - så jeg kan
læse, oprette og svare på indlæg herfra?

Hvis ja, hvad er så proceduren? Skal jeg oprette en nyhedsgruppe-
konto, hvad skal der stå osv.?

Jeg havde indtil i mandags TDC som internetudbyder, og der havde
jeg jo bare en konto til news.tele.dk. Men den går vist ikke mere,
når jeg ikke længere er kunde - der kommer i hvert fald en fejl.

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Ole C

Dato : 11-06-09 15:51

Martin skrev blandt andet:

> Kan jeg sætte Windows Vista Mail op - oprette en konto - så jeg kan
> læse, oprette og svare på indlæg herfra?

Næppe.

> Hvis ja, hvad er så proceduren? Skal jeg oprette en nyhedsgruppe-
> konto, hvad skal der stå osv.?

Gå i stedet til http://dotsrc.org/usenet/
Du skal registrere dig - men det er gratis.
Hjælp til opsætning her: http://dotsrc.org/usenet/clientconfig/
Vælg opsætning af Outlook (Express). Det foregår ligesådan i Windows Mail.

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-06-09 20:53

"Martin" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hvem har du så som udbyder nu? Det er jo ikke kun tdc, som tilbyder adgang
til nyhedsgrupper, men hvis din nye udbyder gør det, så skal du selvfølgelig
have at vide, hvilken server den skal pege på.

Kurt

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-06-09 11:33

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til nyhedsgrupper, men hvis din nye udbyder gør det, så skal du
> selvfølgelig have at vide, hvilken server den skal pege på.

Hej

Det fungerer fin med en konto hos http://dotsrc.org/usenet/ ,
så mange tak for det.
Jeg har fået Fullrate som udbyder.