Flashblock virker ikke!?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-09 16:03

Hvis jeg med Firefox kigger på dénne side:

http://www.pcworld.dk/art/10911?a=rss&i=0

Er der både rekvalmer for CBBmobil, UnoTel osv.; jeg har flashblock, den er
slået til og den plejer at virke!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-09 16:12

Hans Paulin (6310) skrev:

> jeg har flashblock,
> den er slået til og den plejer at virke!?

Og Javascript er slået til...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-06-09 18:43

Hans Paulin (6310) skrev:
> Hvis jeg med Firefox kigger på dénne side:
>
> http://www.pcworld.dk/art/10911?a=rss&i=0
>
> Er der både rekvalmer for CBBmobil, UnoTel osv.; jeg har flashblock, den er
> slået til og den plejer at virke!?

Du er ikke kommet til at tillade Flash på siden? Jeg får
blokeret ikke færre end seks Flash på den side. Prøv at
tjekke indstillingerne:
Funktioner => Tilføjelser => Udvidelser => markér Flashblock
=> Præferencer => fanen Hvidliste => hvis pcworld.dk er på
listen, så slet den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger du Firefox:

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-09 18:49

Kim Ludvigsen skrev:

> Du er ikke kommet til at tillade Flash på siden?

Dét var lige præcis dét jeg havde lavet - åbenbart i et tilfælde af akut
sindsyge

Mange tak!

Nu røg CPU-bruget osse ned fra 100%
Hans