Bryllup.
Fra : Nils Bo

Dato : 09-06-09 16:03

Kære gruppe
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted.
Vi vil gerne afholde et casual bryllup, lad os kalde det en reception, i
vores gård (en stor gård midt i byen).
Jeg har brug for om nogen af Jer kender en festarrangør som kan stå for det
hele.
Mad, evt. telte, borde ja alt det praktiske.
Brylluppet er i august og vi bliver nok mellem 50-60.
Der er masser af finde på nettet men jeg spørger efter referencer hvis nogen
af Jer har
gode erfaringer.
Maden er selvklart allerhøjeste prioritet

Glæder mig til at høre fra Jer

Nils Bo

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-06-09 16:36

"Nils Bo" <oz1eta@gmail.com> writes:

> Jeg har brug for om nogen af Jer kender en festarrangør som kan stå for det
> hele.

Jeg er sikker på at det vil være lidt nemmere, hvis du lige fortæller
hvor i landet du bor. :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Nils Bo

Dato : 09-06-09 17:33

Ups ja selvfølgelig. Vi bor i Køge.
NB