IE6 og IE5
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 31-07-01 15:26

Hej,

Jeg har lige installeret IE6 beta. Før havde jeg IE5.5 men den har IE6.0
tilsyneladende fjernet af sig selv. Er det ikke muligt at have begge
installeret?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-07-01 18:02

Tue, 31 Jul 2001 16:26:21 +0200, skrev "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk>:

>Jeg har lige installeret IE6 beta. Før havde jeg IE5.5 men den har IE6.0
>tilsyneladende fjernet af sig selv. Er det ikke muligt at have begge
>installeret?

Nej, ikke hvis din Windows ikke er født med 5.5.

Du kan have den IE-version, som Windows er født med samt en nyere
version.

Men du skal huske at vælge det under installation af den nyere
version.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 31-07-01 19:02

> Nej, ikke hvis din Windows ikke er født med 5.5.
>
> Du kan have den IE-version, som Windows er født med samt en nyere
> version.

Min windows er 98SE, og er født med IE5.0. Hvad kan jeg så?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-07-01 21:29

Tue, 31 Jul 2001 20:01:59 +0200, skrev "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk>:

>Min windows er 98SE, og er født med IE5.0. Hvad kan jeg så?

Hvis du fjerner IE 6 (bør du kunne i tilføj/fjern programmer), så
vil du komme tilbage til IE 5.0.

Når du så installerer IE 6 er der er et punkt, hvor du kan vælge
et custum setup eller sådan noget lign. og der skulle du kunne
vælge at beholde IE 5.0.

Dog med et lille forbehold, jeg kender ikke IE 6, så jeg ved ikke
om den tilbyder muligheden, men jeg vil tro det.

Men du kan ikke opgradere til IE 5.5 og bagefter installere 6 og
så kunne beholde 5.5.

med venlig hilsen
Knud