Chokoladeskåle
Fra : Linde

Dato : 08-06-09 23:01

Hej

Det foresvæver mig, at der for nogen tid siden kom et spørgsmål her i
gruppen, om de små chokoladeskåle til desserter og lignende. Så så jeg lige
i dag, at min Aldi havde dem til 20,- for 16 stk. Bare til information, hvis
der stadig skulle sidde nogen derude og lede efter dem

Mvh
Linde

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 09-06-09 18:22

Linde wrote:
> [...]
> dem til 20,- for 16 stk. Bare til information, hvis der stadig
> skulle sidde nogen derude og lede efter dem

Hertil vil jeg sige at jeg fandt nogle i Superbrugsen (prisen husker
jeg ikke) som ikke var værd at spise.
Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Linde

Dato : 09-06-09 21:52

"Lisbet Overvad Laursen" <lisbet.olnospam@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hertil vil jeg sige at jeg fandt nogle i Superbrugsen (prisen husker jeg
> ikke) som ikke var værd at spise.

Ja kvaliteten er jo nok værd at shoppe efter også. Jeg kender ikke til Aldis
chokolade generelt, men man risikerer jo nok at det i virkeligheden er
"fettglasur" og ikke chokolade man kommer hjem med.

Mvh
Linde

Fra : Max

Dato : 09-06-09 22:02

Hej Linde

> [...]
> til Aldis chokolade generelt, men man risikerer jo nok at det i
> virkeligheden er "fettglasur" og ikke chokolade man kommer hjem

Man kan næppe købe ordentlige chokoladeskåle nogensteder, de
er jo så skrøbelige at de aldrig når hele ud til forbrugeren.

--
Mvh Max

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-06-09 18:26

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:4a2ecdbd$0$15888
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Man kan næppe købe ordentlige chokoladeskåle nogensteder, de
> er jo så skrøbelige at de aldrig når hele ud til forbrugeren.

Valrhona laver faktisk flere størrelser og former. Jeg ved dog ikke hvor de
evt. kan købes. Jeg kan bare huske at navnet på en af formerne var som
taget ud af Asterix tegneserien: Ovalis