Yamaha FZ6 topboks
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 08-06-09 15:04

Jeg er jo den lykkelige ejer af sådan en Fazer. Nu har jeg i fødselsgave
fået den originale Yamaha bagagebærer/holder for topboks. Den er i øvrigt
rigtigt pænt udført, og skæmmer ikke cyklen så meget som andre løsninger har
en tendens til. Der findes så også en original 46 ltr. topboks fra Yamaha.
Den er i øvrigt til en forholdsvis rimelig pris. Men Yamahas system minder
meget om Givi´s Monolock-system, som tilsyneladende også anvendes af firmaet
Kappa.

Er der nogen af jer der har nogle erfaringer med dette og eventuelt anvendt
topbokse af nævnte fabrikater til Yamahas bagagebærer? Det er som nævnt ikke
fordi Yamahas løsning er for dyr (eller jeg er for nærig). Men det giver mig
jo et større udvalg at vælge imellem.

--
Ivan Bartholin Nielsen
Yamaha Fazer FZ6 S2 - den er go´