Troede bare
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-09 10:57

Var til føsda i lørdags og faldt i snak med en MC fyr (Igen igen) siger
konen

Nå her gik jeg og troede at jeg var lidt speciel, fordi jeg bygger lidt MC
om , næ nej se her hvad der også bliver bygget i de små hjem

http://www.treskelgaard.com/bikes/

Nu kan konen også se at jeg er helt alm.

PE

Fra : Lohmann

Dato : 07-06-09 15:44

On 7 Jun., 11:56, "PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> wrote:

> Nu kan konen også se at jeg  er helt alm.
>
> PE

Der er mange derude som laver spændende ting...

Jeg har brugt utroligt mange timer på: http://thekneeslider.com/ hvor
der er rigtig mange interessante, obskure eller direkte sindsyge ting.

Nu var det diesel-ombygninger du linkede til, så skal man næsten se
den her lille maskine, 100 km/l ved 60 km/t:
http://www.dieselkrad.info/geschichten/flitzibitz.html

Gamle MZ'ere bliver ikke bare udsat for diesel ombygninger, her en
sammenbygning af to motorer til en MZ twin:
http://www.wasseremme.de/html/geschichte1.html

--
Mvh Lohmann
Som burde bruge mindre tid på nettet og i stedet skrue noget mere!

Fra : Armand

Dato : 07-06-09 23:09

Lohmann skrev:
> On 7 Jun., 11:56, "PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> wrote:
>

> Gamle MZ'ere bliver ikke bare udsat for diesel ombygninger, her en
> sammenbygning af to motorer til en MZ twin:
> http://www.wasseremme.de/html/geschichte1.html

Gad vide om den er udlagt á la spanske Ossa, der gjorde samme trick da
de besluttede at lave en 500'er - men blot bibeholdt samtidig tænding på
begge cylindre

--
Armand.

Fra : Rasmus

Dato : 08-06-09 18:39

Triumph Tiger Diesel:
http://www.youtube.com/watch?v=k7BqPBvVuyY&feature=related

Fra : Lohmann

Dato : 23-06-09 08:52

Nu har jeg været på www.kneeslider.com igen... og se hvad jeg fandt!

http://www.twostrokeshop.com/TSS1100GP.htm

Kawasaki ZX10 med en 1100ccm trecylinder totakts motor! De forventer
omkring 250 hk og dobbelt op på moment i forhold til en standard zx10.
Og så vejer den endda 25 kg mindre! Deres 112hk 500ccm twin i en
Aprilia RS250 var vild, den her bliver da sindsyg!

Måske den Suzuki med mølle skal skiftes til en totakter PE?

Lohmann
Som efterhånden hader Honda for at slå totakteren ihjel!

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-09 16:14

Skide bisse link ;)

Noget af det bedste Drag jeg har set er en Svensk bygget gammel Kawa 3 cyl
750 ccm Hmmmmm hedder den ikke H3 , den vejede ca 100 kg og ca 225 hk

Er du sindsyg den hylede

PE Som har sat Møllen til salg , fordi der er kommet en Busa Compressor i
hus over fra TTS , den ser lidt fornuftig ud

http://www.tts-performance.com/catalog/prod_large_image.php?img=images/tts/gRAPHmONTAGE.jpg

P E