Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sjålet EOS 5D ++ i Odense
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-09 23:43

Følgende blev stjålet i dag:

Kamera Canon Eos 5D 211430904023

Canon extender 1.4 2100088885

Batterigreb BG-E4

Batterier 2 st. BP-511

Håndrem Eos 5D

Objektiv 70-200 4.0 239849

Filter B+W POL

Kamera IXUS 900TI 2113138127253

--
Poul

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-06-09 23:53

Poul B-H wrote:
> Følgende blev stjålet i dag:
>
> Kamera Canon Eos 5D 211430904023
>
> Canon extender 1.4 2100088885
>
> Batterigreb BG-E4
>
> Batterier 2 st. BP-511
>
> Håndrem Eos 5D
>
> Objektiv 70-200 4.0 239849
>
> Filter B+W POL
>
> Kamera IXUS 900TI 2113138127253

Det er dælme surt.-( - Sæt det evt. også i dk.marked.privat.foto og
dk.opslag.

mvh. Erik Richard

Fra : Seth

Dato : 09-06-09 10:42

"Poul B-H" <pbh a pc.dk> wrote in news:4a2d93d8$0$15873
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Følgende blev stjålet i dag:
>
> Kamera Canon Eos 5D 211430904023
>
> Canon extender 1.4 2100088885
>
> Batterigreb BG-E4
>
> Batterier 2 st. BP-511
>
> Håndrem Eos 5D
>
> Objektiv 70-200 4.0 239849
>
> Filter B+W POL
>
> Kamera IXUS 900TI 2113138127253

Øv da også.
Du har min sympati.

Jeg har selv været igennem samme mølle på en tur til Spanien.
Et trick tyveri med et opskåret dæk.
Og en efterfølgende kamp med forsikringen om erstatning.
Vær ærlig i din anmeldelse men vær også meget omhyggelig med at formulere
det udfra policens vilkår.
_
Seth

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-09 17:33

"Poul B-H" <pbh a pc.dk> skrev i en meddelelse
> Følgende blev stjålet i dag:
>
> Kamera Canon Eos 5D 211430904023
>
> Canon extender 1.4 2100088885
>
> Batterigreb BG-E4
>
> Batterier 2 st. BP-511
>
> Håndrem Eos 5D
>
> Objektiv 70-200 4.0 239849
>
> Filter B+W POL
>
> Kamera IXUS 900TI 2113138127253
>
> --
> Poul

ÆUV! - føler med dig!!!

Er det taget fra bilen? - I så fald, husk forsikringen ikke gælder hvis
delene har været synlige ude fra! - Med andre ord, er et aflåst bagagerum
det eneste sted der gælder!!!

Håber det dukker op igen!!!

mvh. Tonni

Fra : J

Dato : 09-06-09 18:44

"Tonni" <hauge*snabel*hardware*dryp*dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er det taget fra bilen? - I så fald, husk forsikringen ikke gælder hvis
> delene har været synlige ude fra! - Med andre ord, er et aflåst bagagerum

Er der mere, vi skal vide?

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-09 22:16

Nope, en entrédør sparket ind

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-09 17:19

> Nope, en entrédør sparket ind

Det er i sådan en situation man næsten tror på en selvudført sharia!!!
Håber politiet finder den/dem der har gjort det!!!

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-06-09 20:44

Tonni wrote:
> "Poul B-H" <pbh a pc.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Det er i sådan en situation man næsten tror på en selvudført sharia!!!
> Håber politiet finder den/dem der har gjort det!!!
>
> Med venlig hilsen

Det ville være fedt hvis fx. google gav sig til at indeksere EXIF tags,
så den kommentar man har sat sit kamera til at indskrive på billederne,
var søgbar... så skulle man nok få fanget nogle af dem som render rundt
med stjålne kameraer og ikke er smarte nok til at få nulstillet den slags...

Fra : Is

Dato : 10-06-09 20:48

> Håber politiet finder den/dem der har gjort det!!!

ja, man skal jo være optimist.

jeg havde billed af ham der tog mit tv for 1 år siden, men har intet
hørt.

mvh Erik

Fra : N/A

Dato : 11-06-09 22:16

Fra : N/A

Dato : 11-06-09 22:16

Fra : kim isaksen

Dato : 11-06-09 11:29

On 10 Jun., 21:44, Esben von Buchwald <find....@paa.google> wrote:
> [...]
> med stjålne kameraer og ikke er smarte nok til at få nulstillet den slags...

Slet ikke nogen dårlig idé !

Flicker har et api der let kan bruges til dette, så man kan let lave
en exif watch mod flickr billeder.

Nu har jeg ikke noget canon camera, men derimod et nikon D80, Der
ligger kameraets S/N i dets exif data.

Men vil man er det bare at gå i gang

http://www.flickr.com/services/api/flickr.photos.getExif.html

mvh Kim Isaksen Hejselbæk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-06-09 22:16

Tja det er en start

Men nu kan man jo lægge sine billeder mange steder, så det ville være
fedt at google indekserede exif tags når de alligevel indekserer ens
billeder, så man kan fremsøge billeder taget med ens cam...

Fra : N/A

Dato : 11-06-09 22:16

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-06-09 22:17

Det ser ud som om du ik er den enest fra fyn der har mistet canon gear
for nylig

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=11824