Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
online fotoalbum med kode?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 06-06-09 06:22

Hej

Jeg synes picasa

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 06-06-09 06:28

Anders T. Nielsen skrev:
> Hej
>
> Jeg synes picasa

Øhhhh... hov!
Prøver igen...

Jeg synes picasaweb er et ganske glimrende online fotoalbum, men der er
en ting jeg gerne ville have var anderledes.

Jeg vil hellere udlevere en kode til et specifikt album i stedet for at
invitere folk via deres mail. Jeg har TIT oplevet at sådan en mail
bliver opsnappet af diverse spam-filtre.

Er der et andet godt sted jeg kan bruge hvor jeg kan sende et link og en
kode til folk der skal se billederne i et album?

Det skal kunne uploades og downloades billeder i original opløsning.

Mvh
Anders