MS Windows
briani 27239
Windows XP der hele tiden starter forfra
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 09-06-09 16:40

Hej
Jeg har et stort problem. Min computer starter hele tiden forfra efter at
have skrevet flg.:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Buffer overrun detected !
Program: \??\C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
A buffer overrun has been detected which has corrupted the program`s
internal state. The program kan not safely continue execution and must now
be terminatet.
Hvordan kommer jeg ud af dette problem?
Nils

Fra : Ole C

Dato : 09-06-09 18:39

Nils Boesgaard skrev blandt andet:

> [...]
> A buffer overrun has been detected which has corrupted the program`s
> internal state. The program kan not safely continue execution and

Efter at have googlet lidt rundt, tror jeg du har "snavs" på din maskine.
Kan du starte den i Fejlsikker tilstand?

Hvis ja, så hent den gratis SuperAntispyware her: www.superantispyware.com
- installer - og scan maskinen. Måske den kan klare det.
Ellers mener nogle at dette program er redningen: http://www.prevx.com/
Findes i en trial-version.

Hvis nej, så kan en "reparationsinstallering" af XP måske redde dig. Læs her
hvordan:
http://www.helgec.dk/xp-repair.html

--
vh