SCSI probs
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 31-07-01 13:52

Jeg har netop installeret følgende på en maskine:

-win2k
-adaptec AVA-2904 (scsi controller)
-HP Surestore Dat 24i (dat drev)
-Artec Viewstation AT12 (scanner)

Men nu har jeg skaffet mig tre problemer på halsen:

1. Maskinen vil kun starte op såfremt scanneren er tilsluttet og tændt.
Ellers venter den i opstarten indtil scanneren bliver tændt.

2. Scanneren virker ikke selv med de nyeste drivere jeg har kunnet finde.

3. Win2k finder fint dat drevet i enhedshåndteringen, og nyeste driver er
installeret. MEN når jeg via enten det indbyggede backup software i win2k
eller det som fulgte med drevet forsøger at tilgå drevet er der vist et gult
udråbstegn ud for drevet - der i øvrigt angives med korrekt modelnummer!

Nogen bud?

PFT!

Fra : Martin Dantoft

Dato : 03-08-01 15:24