MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Røde firkanter istedet for billeder
Fra : Stampe

Dato : 08-06-09 06:31

En ven har observeret at der istedet for billeder i browseren kommer røde
firkanter, hvad er det nu problemet er der? Hun har kørt en renser med
CCleaner.
Jeg går ud fra hun kører Windows XP IE8

Mvh
Allan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 08-06-09 07:18

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i meddelelsen
> En ven har observeret at der istedet for billeder i browseren kommer røde
> firkanter, hvad er det nu problemet er der? Hun har kørt en renser med
> [...]
Prøv i IE8 Funktioner / Internetindstillinger / Avanceret
Rul ned til Multimedier og se om der er et hak i vis billeder
mvh
Bc

Fra : Stampe

Dato : 08-06-09 08:01

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i meddelelsen

> Prøv i IE8 Funktioner / Internetindstillinger / Avanceret
> Rul ned til Multimedier og se om der er et hak i vis billeder
> mvh
> Bc

Vi forsøger, men jeg mener der var noget om en buffer som gemmer billeder
der bliver fyldt op og som så skal tømmes

Mvh
Allan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 08-06-09 09:15

> [...]
>
> Vi forsøger, men jeg mener der var noget om en buffer som gemmer billeder
> der bliver fyldt op og som så skal tømmes

Prøv samme sted rul ned til Sikkerhed sæt hak i
Tøm mappem temporary internetfiles når browseren lukkes
mvh Bc

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-06-09 21:01

Stampe skrev:

> røde firkanter, hvad er det nu problemet er der?

Send et link til siden - så må vi se om andre også
kun ser røde firkanter

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Stampe

Dato : 09-06-09 03:34

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Send et link til siden - så må vi se om andre også
> kun ser røde firkanter
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk
> http://vebel.dk

Thi hi det bliver svært for nu er problemet væk, og hun skrev ikke hvad der
fik problet tilat forsvinde - spørger hende lige
Tak for hjælpen

Mvh
Allan