Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FF side vises i text format
Fra : Per H

Dato : 06-06-09 21:45

Var inde på www.dba.dk og er kommet til at trykke på et eller andet i
min nederste linie hvor man kan vælge browsermotor. Med det resulstat
at dba. vises som ren text. ( i ff)

Det er kun dba der vises forkert. hva har jeg trykket på i vildelse?

per

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 07-06-09 19:30

"Per H" skrev i en meddelelse
> [...]
> at dba. vises som ren text. ( i ff)
>
> Det er kun dba der vises forkert. hva har jeg trykket på i vildelse?

Jeg havde samme problem i går (hvor du skrev dit indlæg). Nu er den ok, så
jeg tror nogen har pillet på serveren.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Per H

Dato : 07-06-09 19:55

On Sun, 7 Jun 2009 20:29:47 +0200, "Martin /Helsingør"
<mailme.nospam@gmail.com> wrote:

>"Per H" skrev i en meddelelse

>Jeg havde samme problem i går (hvor du skrev dit indlæg). Nu er den ok, så
>jeg tror nogen har pillet på serveren.

Nej, det var min sidestil der var deaktiveret. Men hvordan det kan gå
til når jeg ik har rørt instillingen, ved jeg ikke.

per