Kan man snyde en server til at tro at man ~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-06-09 15:42

Hej guruer,

I disse fodboldtider bliver man jo desperat, når man ikke har viasat eller
en af de andre udbydere som viser kampen Danmark - Sverige i aften.

Svensk TV6 viser jo kampen på deres web tv - men kun til brugere som kommer
fra Sverige....

Altså: Kan man få severen til at tro, at man kommer fra en svensk browser ??

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : emjeppesen

Dato : 06-06-09 16:56

Andreas M. Hansen skrev:

>I disse fodboldtider bliver man jo desperat, når man ikke har viasat eller
>en af de andre udbydere som viser kampen Danmark - Sverige i aften.

Du skal da bare kunne se 3+

Hilsen emj

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-06-09 18:33

> Du skal da bare kunne se 3+

3+ er jo også en viasat kanal.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jørgen

Dato : 07-06-09 06:57

> Du skal da bare kunne se 3+

Jeg kunne ikke se kampen på 3 +
Har dansk kabel tv

fra
Jørgen

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-09 08:19

"emjeppesen" <emj@> wrote in message

> Du skal da bare kunne se 3+

Kampen blev vist på tv3 puls, som der også er blevet informeret om,
utallige gange om på tv.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Jørgen

Dato : 07-06-09 08:52

N_B_DK skrev:
> "emjeppesen" <emj@> wrote in message

> Kampen blev vist på tv3 puls, som der også er blevet informeret om,
> utallige gange om på tv.

ikke hos mig jeg zappede flere gange alle 30 40 programmer igennem bla.a
tv3+

fra
Jørgen

Fra : Poul Christensen

Dato : 07-06-09 09:29

Jørgen <frieri@os.dk> wrote in news:4a2b71a7$0$56779
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> ikke hos mig jeg zappede flere gange alle 30 40 programmer igennem bla.a
> tv3+

Så har du nok ikke 3 puls

mvh Poul christensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-06-09 10:04

Jørgen skrev, Den 07-06-2009 09:52:

> ikke hos mig jeg zappede flere gange alle 30 40 programmer igennem bla.a
> tv3+

TV3 puls er ikke en forkert stavning af TV3+. Det er forskellige programmer.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-09 10:18

"Jens Jensen" <a@a.invalid> wrote in message

> TV3 puls er ikke en forkert stavning af TV3+. Det er forskellige
> programmer.

Hverken 3+ eller TV3 Puls er programmer, men kanaler.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-06-09 13:32

N_B_DK skrev, Den 07-06-2009 11:17:
> "Jens Jensen" <a@a.invalid> wrote in message

> Hverken 3+ eller TV3 Puls er programmer, men kanaler.

Ja ja, så siger vi det På fjernbetjeningerne står der P+ og P-, og i
radioen siger de jo nok stadigvæk "De lytter til Program 1".

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-09 10:17

"Jørgen" <frieri@os.dk> wrote in message
> ikke hos mig jeg zappede flere gange alle 30 40 programmer igennem
> bla.a tv3+

og 3+ sendte IKKE kampen, vil du virkelig påstå at tv3 puls sender
forskellige programflader til alle mennesker?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-09 10:19

"Jørgen" <frieri@os.dk> wrote in message
> ikke hos mig jeg zappede flere gange alle 30 40 programmer igennem
> bla.a tv3+

Når folk skriver TV3 Puls, hvorfor tror du så folk mener 3+ ?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : emjeppesen

Dato : 07-06-09 11:15

N_B_DK skrev:

>TV3 Puls

Er en ny kanal, så man skulle gøre sig den ulejlighed selv at skanne
den nye kanal ind på sit TV.

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-06-09 13:46

"emjeppesen" skrev i en meddelelse
> Er en ny kanal

Relativ ny

Hos YouSee har den siden 1/3 været sendt på "Ekstrakanalen" der normalt
bruges til at afprøve nye kanaler - men den vil så sende TV3 Puls fra
1/3 og resten af året - derefter får TV3 Puls sin egen kanal.

Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-09 13:54

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Hos YouSee har den siden 1/3 været sendt på "Ekstrakanalen"

Nej det har den ikke, den startede med at sende den 23/3.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Per

Dato : 06-06-09 17:53

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> kommer fra Sverige....
>
> Altså: Kan man få severen til at tro, at man kommer fra en svensk

Jeg ved ikke om det virker til en svensk hjemmeside

http://www.fyens.dk/article/1097584:Digitalt--Gratis-film-og-tv-paa-nettet

Men prøv hotspotshield

mvh. Per

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-06-09 18:35

> Jeg ved ikke om det virker til en svensk hjemmeside
>
> http://www.fyens.dk/article/1097584:Digitalt--Gratis-film-og-tv-paa-nettet
>
> Men prøv hotspotshield

Tak for tippet - jeg googlede lidt, og fandt frem til at man bare kunne
bruge en fri svensk proxy - og det virker heldigvis fint - så jeg sidder nu
og ser optakten til kampen på TV6

mvh

Andreas M. Hansen