Printerproblem HP LaseJet 4050
Fra : Erik Andersen

Dato : 08-06-09 14:41

HJÆLP!
Min printer vil ikke umiddelbart printe. Den står og blinker med grøn lampe
for Data, og siger at den behandler job.
Har prøvet at slukke, hive alle stik (220 volt + net) ud og lade være
slukket i et kvarter - genstarte computer og alt hvad jeg mener man skal
kunne finde på.
Intet hjælper!!! Den står og blinker og samler data.

Gode råd efterlyses.
På forhånd tak.

Mange hilsner
Erik
..

Fra : jk

Dato : 08-06-09 15:34

On Mon, 8 Jun 2009 15:41:09 +0200, "Erik Andersen"
<erik-andersen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>kunne finde på.
>Intet hjælper!!! Den står og blinker og samler data.

Kan foreslå følgende:

1) cancel printjobbet (åbn printmanageren, som er en ikon på
bundbjælken). Højreklik på job og Cancel/annuler.

2) gå in i Startknappens punkt: printere faxenheder

højreklik på printeren og vælg egenskaber. Udskriv testside.

Vil den dette ?

Hvis Ja, så er dit tidligere printjob med en masse grafik, og kræver
lang tid.

mvh

John

Fra : Erik Andersen

Dato : 08-06-09 15:43

> [...]
>
> Vil den dette ?
>
> Hvis Ja, så er dit tidligere printjob med en masse grafik, og kræver

Der er ingen printjob i printmanageren.
Den udskriver ingen testside. Skriver fejl i printmanageren!

/Erik

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 08-06-09 16:45

Erik Andersen wrote:
> Der er ingen printjob i printmanageren.
> Den udskriver ingen testside. Skriver fejl i printmanageren!

Afinstallér printerdriver og installér den igen.