Laser-printer med scanner
Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-06-09 12:32

Jeg er på udkig efter en laser-printer med indbygget scanner. Prisen
bliver på max 3000 kr. - gerne højst på 2000 kr.

Enheden skal kunne tilkobles USB og jeg vil gerne høre om der er nogen
der har nogle erfaringer og anbefalinger.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-06-09 12:34

On Mon, 08 Jun 2009 13:31:46 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

> [...]
>
>Enheden skal kunne tilkobles USB og jeg vil gerne høre om der er nogen
>der har nogle erfaringer og anbefalinger.

Glemte at skrive at det skal være en S/H printer.... Ikke noget med
farver

Fra : simon

Dato : 08-06-09 12:44

Karsten Jensen skrev:

> Glemte at skrive at det skal være en S/H printer.... Ikke noget med
> farver
Ja, der skulle være een her:
Canon i-SENSYS MF4370dn
Funktioner: Printer / scanner / fax / kopi, Printerteknologi: Laser,
Tilslutningsteknologi: Ethernet LAN, Max udskrivningshastighed
(Sort/Hvid): 22sider/min, Max udskriftsopløsning (Sort/Hvid): 600 x 1200
dpi ...

Fås bla. hos Wupti til 2.499 kr. + fragt.

mvh
simon

Fra : simon

Dato : 08-06-09 12:48

simon skrev:

> [...]
> dpi ...
>
> Fås bla. hos Wupti til 2.499 kr. + fragt.

Kan se, at der er flere hos wupti - helt ned til 1600 kr.
/simon

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-06-09 14:05

On Mon, 08 Jun 2009 13:48:08 +0200, simon <nyhed.2xx9@gmail.com>
wrote:

>Kan se, at der er flere hos wupti - helt ned til 1600 kr.
>/simon

Det vil jeg straks tjekke ud..... Kender du modellen?

Fra : simon

Dato : 08-06-09 14:21

Karsten Jensen skrev:

> Det vil jeg straks tjekke ud..... Kender du modellen?
Nej ikke direkte, men jeg har arbejdet et sted, hvor vi
brugte canon printer med skanner, dog en ældre model.
Den var meget driftssikker og hurtig.
/simon