mit webcam duer ikke
Fra : skatehannah@gmail.co~

Dato : 06-06-09 03:28

mit webcam duer ikke, nede ved proceslinien er der et billede af et
kamera men hvis jeg højreklikker på det så står der med grå skrift
take photo og take video jeg har en lenovo 3000 N100 (bærbar)

Fra : Per

Dato : 06-06-09 13:09

skatehannah@gmail.com wrote:
> mit webcam duer ikke, nede ved proceslinien er der et billede af et
> kamera men hvis jeg højreklikker på det så står der med grå skrift
> take photo og take video jeg har en lenovo 3000 N100 (bærbar)

Har du tændt for dit webcam overhovedet ?

Mange bærbare kan slukke for kameraet via funtionstasterne.

FN+F8 er det fx. på min.

mvh. Per