Laver nogen en farve laser printer med pri~
Fra : Niels Pedersen

Dato : 05-06-09 00:00

Mon nogen har lavet en sådan ? Gerne også med Dublex print og evt indbygget
Trådløs net ?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-06-09 06:20

"Niels Pedersen" <Ikke@nogen.da> skrev i meddelelsen
> Mon nogen har lavet en sådan ? Gerne også med Dublex print og evt
> indbygget Trådløs net ?

Duplex print på CDere ..?

Uden at vide det med sikkerhed, vil jeg mene at det vil ødelægge en CD at
blive så varm, så jeg tror kun det er inkjet og lightscribe der laver print
på CDer. Alterntativt kan du printe på en label med laserprinte og så
klistre den på en CD (men nok ikke lige den løsning du er ude efter).

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-06-09 23:14

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Duplex print på CDere ..?

Ja, det er til DualLayer-versionerne

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?

Fra : Dorph

Dato : 05-06-09 23:42

> Mon nogen har lavet en sådan ? Gerne også med Dublex print og evt
> indbygget Trådløs net ?

Hvordan får man lige en cd gennem en laserprinter ??

Fra : Mads

Dato : 05-06-09 23:45

On Sat, 6 Jun 2009 00:41:46 +0200, "Dorph" <B_xxxxxx@hotmail.uk>
wrote:

>Hvordan får man lige en cd gennem en laserprinter ??

Den skal da bare varmes op til 400 grader så den
kan komme rundt om tromlen.
Når den så kommer ud af printeren skal den bare stryges.

Fra : Rado

Dato : 06-06-09 18:15

On Sat, 06 Jun 2009 00:45:25 +0200, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

>Den skal da bare varmes op til 400 grader så den
>kan komme rundt om tromlen.
>Når den så kommer ud af printeren skal den bare stryges.

Helst med hårene...

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 06-06-09 22:59

TEAC laver nogle gode produkter
http://www.teac.com/disc_publishing/auto-publishers/wp-55t_explorer_1/