Re: Min katte-side
Fra : Ern Yoka

Dato : 31-07-01 13:18

>Det er nogle flotte katte. En Havana er vel dyr?
>Ser frem til at se de kommende killinger.
>
>Mvh
>Carina

Mjaeh, det ved jeg såmænd ikke om den er *L* Nu er det jo maaaange år siden
vi fik ham, og altså i 1982 kostede han 1.900 kr. Så det var jo kun ca 100
kr/ år
Dengang var havanaer forøvrigt sjældne, det er de vist ikke så meget mere,
de er da tit med på udstillingerne.

Hans søster (mor'en til siameseren) var en ebony OKH ligesom den ene af de
nye killinger, hun kostede dengang det samme som han, 1.900 kr.

Hun døde desværre for mere end 12 år siden af luftvejsproblemer, skabt af
den hårde fødsel Bøv var igennem. Hun fik stenlunger af det, stakkels mis.
Heldigvis nåede hun at give sit ejegode temperament videre til Bøv.

Hilsen
Lisbeth
No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f158.law11.hotmail.com [64.4.17.158]

Fra : Ingrid

Dato : 01-08-01 09:23

Hej ,jeg har også katte på min hjemmeside ,hvis i vil se dem er addr
http://home6.inet.tele.dk
og hvor er alle jeres katte søde
Hilsen Ingrid

Fra : Ingrid

Dato : 01-08-01 09:29

Undskyld, jeg glemte at fortælle de er under PSP .
Hilsen Ingrid