Følg Isle of Man TT her
Fra : Leif

Dato : 05-06-09 13:27

Fra : Lohmann

Dato : 06-06-09 01:36

On 5 Jun., 14:27, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:
> http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discip....

Tak for et super link!

De er godt nok ikke rigtig kloge, men det er nu stadig voldsomt
fascinerende.

Cameron Donald kørte en rekord omgang på 131.457mph og røg af med
70mph i en senere træning. Resultat: ødelagt skulder og skader på en
ryghvirvel. Sådan er det på Isle of Man...

Fra : Leif

Dato : 06-06-09 13:04

"Lohmann" <flemming_m@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

70mph i en senere træning. Resultat: ødelagt skulder og skader på en
ryghvirvel. Sådan er det på Isle of Man...

Ja, det er kun for rigtige mænd derovre - selvom der jo er et par damer med....
Har altid været fasineret af evnerne til at køre på rigtige veje og dem ser vi
så flot udstillet derovre. Det er noget andet end MotoGp.
/Leif

Fra : Andreas H. Roos

Dato : 07-06-09 21:24

Der er desvære lukket for adgangen til Isle of Man udsendelserne (med mindre
man bor i UK)-
/Andreas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4136 (20090606) __________

http://www.eset.com

Fra : Leif

Dato : 07-06-09 22:18

"Andreas H. Roos" <ansjosfisk@ansjosfisk.dk> skrev i meddelelsen
> Der er desvære lukket for adgangen til Isle of Man udsendelserne (med mindre man bor i UK)-
> [...]

Er det ikke bare fordi der ingen løb er pga. dårligt vejr?
/Leif

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 09-06-09 21:19

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen
> Er det ikke bare fordi der ingen løb er pga. dårligt vejr?
> /Leif
Jeg kan heller ikke komme på idag. Har de fundet ud af, at vi lige pludseig
logger på allesammen her i DK?
Tilsyneladende de samme rettighedsproblemer som gælder MotoGP på Eurosport.
Der kan man heller ikke komme på fra DK.

Henrik Damgaard

Fra : Andreas H. Roos

Dato : 13-06-09 18:06

Tror de har sat en begrænsning på nationalitets IP'er
Har i hvertfald kun kunne se det på kvalifikation dagen/aftenen.
/Ansjos

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4152 (20090612) __________

http://www.eset.com

Fra : Lohmann

Dato : 10-06-09 14:18

On 9 Jun., 22:19, "Henrik Damgaard" <h...@email.dk> wrote:

> [...]
> Tilsyneladende de samme rettighedsproblemer som gælder MotoGP på Eurosport.
> Der kan man heller ikke komme på fra DK.

Her virker det fint! I hvert fald med aftenens highlights.

Mvh
Lohmann

Fra : Leif

Dato : 10-06-09 21:21

> [...]
> Der kan man heller ikke komme på fra DK.
>
> Henrik Damgaard

Her virker det fint! I hvert fald med aftenens highlights.

Også her.
/Leif

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 10-06-09 22:13

> "Lohmann" <flemming_m@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Her virker det fint! I hvert fald med aftenens highlights.

> [...]

I dag begyndte jeg tidligere med forudsendelsen og loggede ikke af.
Har kunnet se highligts fra kl. 22-23!!
Henrik D