Massekonvertering dwg -> dwf
Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-07-01 13:24

Jeg sidder og er ved at opbygge et Intranet til virksomheden her, hvor
jeg er ansat. I den forbindelse har vi sådan ca. 30.000 dwg-filer, som
jeg gerne ville have konverteret til dwf, så de kan ses i Autodesk
WHIP 4.0.

Findes der sådan et "massekonverteringsværktøj" eller har I andre
idéer til, hvordan vores tegninger kan ses i en browser?

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 31-07-01 13:40

Hvis du "orker" at installere software på de pågældende brugeres maskiner,
kan du jo give dem VoloView Express, der er gratis. Der læser man direkte
DWG-filerne.

Peter

Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-07-01 13:38

On Tue, 31 Jul 2001 14:23:52 +0200, Hans Pedersen
<nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote:

>Findes der sådan et "massekonverteringsværktøj" eller har I andre
>idéer til, hvordan vores tegninger kan ses i en browser?

For lige at besvare mit eget spgsm:
<http://www.docu-point.com/downloads.htm>

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Lars Sandberg

Dato : 31-07-01 16:10

> [...]
>
> Findes der sådan et "massekonverteringsværktøj" eller har I andre
> idéer til, hvordan vores tegninger kan ses i en browser?

Hej, såfremt du af en eller anden årsag fortsat ønsker at konvertere
til dwf, nu hvor VoloView Express tippet er blevet nævnt, kan jeg nævne
at det er relativt at lave en lille lisp-rutine, der skifter imellem de
forskellige layouts/ model-space hvis nødvendigt for derefter at lave
dwfout. Idet denne del kun foregår i den åbne tegning er næste skridt
at lave en script-fil, hvor alle 30.000 dwg-filer åbnes for dwf-export.

Lisp & Scripts er dokumenterede i manualsættet.

Held & lykke.

Best Regards/ Med venlig hilsen
Lars Sandberg

TechSolution