China phones - skift af tastatur?
Fra : JBJ

Dato : 04-06-09 12:21

Da min elskede SEZ800i gik i stykker på filippinerne købte jeg en billig
china phone "NOKlA"(læg mærke til lille L som ligner et I), MTK 6225. Den
ligner på en prik Nokia 6120c men er ikke så tyk. Bortset fra at den ikke
har java og indstillingen af menuen er noget anderledes end Nokias, så
fungerer den skam meget godt - man skal bare ikke tabe den for så går
displayet og kan ikke udskiftes. Eneste lille ting er at tastaturet er skod
og tasterne falder af en efter en efter et stykke tid, jeg har limet en
fast, men nu er Menu knappen faldet af.

Nogen der har erfaring med om man kan skifte til originalt Nokia 6120c
tastatur?

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 16-06-09 02:50

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> en fast, men nu er Menu knappen faldet af.
>
> Nogen der har erfaring med om man kan skifte til originalt Nokia 6120c

Fandt ud af at mytrendyphone sælger tastatur til modellen så man selv kan
skifte det:)

JBJ